Skip to main content

Goedeavond KPN klantenservice,

Dit is google snelheid test en ik wist dat heb ik 1 gbit internet maar ik krijg laatste maanden ongeveer deze bewijs, ik heb heel veel bewijs als wilt u nog meer zien dan kan ik alles hier update, geen probleem maar ik dacht een is genoeg dus, wat moet ik doen? Ik ben niet tevreden met deze snelheid en hele dag Het internet valt heel kort uit en komt weer aan, maar omdat ik in het spel zit, krijg ik DC van het spel. Zal het zo doorgaan?

mvg,
​​​​​​​

 

Goedemorgen @KPNGebruikerr en welkom hier op onze Community :)
Eerste waar ik in dit geval naar benieuwd ben; hoe heb je deze snelheid gemeten? Met een bekabelde verbinding of via de wifi? Als jij een abonnement hebt met een snelheid van 1 Gbit/s dan betekent dit dat dit de snelheid is die binnenkomt op het modem. Zodra je via de wifi gaat werken, lever je snelheid in omdat het wifi signaal zich door de lucht moet verplaatsen. Heb je de mogelijkheid om eens een pc of laptop met kabel op het modem aan te sluiten en dan eens een speedtest uit te voeren? Benieuwd wat voor snelheden je dan haalt!


Glasvezel 1 gbit internet abonnement - KPN

En bekabelde desktopcomputer, en er is veel van dit bewijs. Elk bewijsstuk werd op een andere datum en op een ander tijdstip genomen. En dit is nu precies wat ik heb geüpload. Deze situatie vind ik helemaal niet leuk. Ik ervaar voortdurend onmiddellijke verbroken verbindingen in het spel. Dit is ook een pluspunt. 

 

 

 


Goedemorgen @KPNGebruikerr :)
Heb je ook het glasvezelkastje al eens gereset door deze minimaal 2 minuten lang stroomloos te maken? Anders wil ik je vragen om hierover contact op te nemen met onze helpdesk zodat zij vanuit daar je verbinding door kunnen meten. Je kunt onze helpdesk bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Laat je ons hier weten wat daar uit is gekomen?


 

Goedeavond Jan van KPN, :)))))

 

Er is geen verandering in de situatie. Ik denk niet dat ik met zoeken een oplossing kan vinden. Ik vermoed dat ze me zullen vertellen dat ik de modem moet resetten, omdat ik dit al eerder heb geprobeerd! Ik ervaar voortdurend vertragingsproblemen en problemen met de verbinding met de server in het spel, en daarom als oplossing stopte ik met het spelen van games. Ik ben niet van plan hier meer te schrijven.

 

mvg,

 


Is de pc rechtstreeks bekabeld aangesloten? Er zit niets tussen de pc en het KPN modem? Geen switch? Extra router? Of iets anders?


 

Goedeavond Jan van KPN, :)))))

 

Er is geen verandering in de situatie. Ik denk niet dat ik met zoeken een oplossing kan vinden. Ik vermoed dat ze me zullen vertellen dat ik de modem moet resetten, omdat ik dit al eerder heb geprobeerd! Ik ervaar voortdurend vertragingsproblemen en problemen met de verbinding met de server in het spel, en daarom als oplossing stopte ik met het spelen van games. Ik ben niet van plan hier meer te schrijven.

 

mvg,

 

Hoi @KPNGebruikerr, spijtig om te lezen dat de situatie onveranderd is. Maar heb je hier ook contact over gehad met onze helpdesk? Dat wordt mij namelijk niet duidelijk. Mocht je contact met ze hebben gehad dan ben ik benieuwd wat hier precies uit is gekomen.  Zou je deze speedtest trouwens eens uit willen voeren en me laten weten wat voor snelheden je dan haalt?Â