Skip to main content

We zijn onlangs op 15 mei verhuisd. Ik heb 17 mei als verhuisdatum voor het abonnement opgegeven. Er is echter nog steeds geen internet in ons nieuwe huis en de klantenservice van KPN heeft geen idee wat we kunnen doen om dit te verhelpen, behalve dat we moeten wachten.

Is er wel een aansluiting in het nieuwe huis @TharunV ?


Ja, die is er. Ik heb ook het kastje geïnstalleerd, maar de glass lamp brandt niet @Joep1965 


Dat is geen goed teken @TharunV . Ik raad je aan om weer de klantenservice 0800-0402 te bellen. Er moet een monteur komen. Vraag ook om een noodpakket en de gratis weekbundel als je een mobiel abonnement bij kpn hebt.


Dat is geen goed teken @TharunV . Ik raad je aan om weer de klantenservice 0800-0402 te bellen. Er moet een monteur komen. Vraag ook om een noodpakket en de gratis weekbundel als je een mobiel abonnement bij kpn hebt.

Ik heb zojuist met de klantenservice gesproken (3de keer vandaag). Elke keer hoor ik een nieuwe verhaal. De monteur afspraak is op 22 mei. Maar de abonnement datum is gewijzigd in 23 mei .


Ik ben al lang klant bij KPN. Als ze dit niet oplossen, zeg ik KPN op. Ik kies liever voor een serviceprovider met een betere en snellere klantenservice.


Dan zal je naar Ziggo moeten want alle andere providers zullen over de glasvezelaansluiting van kpn leveren. Waarschijnlijk is het de netwerkbeheerder die in aktie moet komen. Vanwege de krapte op de arbeidsmarkt duren zaken langer tegenwoordig.  Laten we hopen dat er snel een oplossing komt. Overigens heeft kpn er geen baat bij om zoiets langer te laten duren dan nodig. 


Reageer