Skip to main content
Beantwoord

1Gb/s besteld, download ruim 900Mb/s en keurig. Upload blijft gecapped op 500Mb/s.

• December 5, 2021
  • 79 reacties
  • 2448 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

79 reacties

• August 6, 2022

Hallo @PaulGr , als je echt inlogt in je modem zie je dan de wifi uit- of aan staan?

Als het wèl uit is, is dat voor jou een geruststelling, maar als de weergave wifi aan blijft weergeven is er softwarematig iets niet goed.

• Helper
  • August 6, 2022

Precies dat @janD, vandaar ook de vraag...

• August 6, 2022

Hallo @PaulGr , dan is er werk aan de winkel voor KPN.

Hallo @PaulGr, ik heb een Edgerouter X direct achter de NTU, zonder Experiabox. Sinds de Experiabox er tussenuit is is m’n latency iets verbeterd. M’n download is ongeveer gelijk gebleven (ca. 920Mbit), m’n upload verbeterd (van 530 naar 630Mbit). In m’n ER-X staat hwnat offload aan.

Ik heb gezien met “top” op de ER-X als hij de upload speedtest doet, dat hij er flink aan moet rekenen (dus geen hardware offloading zo lijkt het) Ik denk dat dat de reden is dat de upload niet richting de 900 Mbit gaat. Helaas weet ik nog niet of en hoe dit te verbeteren is. Plaatje is van “top” tijdens de upload test bij ookla. Bij de download test zijn er geen processen te zien die veel cpu vragen.