Skip to main content
Vraag

De 2,4GHz band is niet zichtbaar op mijn iPhone

• 27 maart 2025
  • 7 reacties
  • 25 keer bekeken

Hier precies zo.. alles volgens instructies, netjes via de KPN app geprobeerd, ook geavanceerde instellingen dmv inloggen op de router.

ondanks dat de KPN app het 2.4 ghz netwerk actief laat zien, helaas geen waarneembaar wifi netwerk op mijn iphone.

en telkens maar adviseren om de router te resetten is ook een long shot…men geeft al aan dat dat niet helpt.

met het huidige niveau domotica ben je verdorie een halve dag kwijt voordat je de superwifi en alle apparaten weer online hebt..

ps.. voordat de vraag weer wordt gesteld… JA, ik heb het ook al geprobeerd met de superwifi’s uitgeschakeld

geen succes, geen apart 2.4 GHz op de Experia box 12 !

stuur me aub het nieuwste model 🍀 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

7 reacties

• Helper
  • 53 reacties
  • 27 maart 2025

Staat het vinkje bij WiFi netwerk zichtbaar aan, anders zie je het idd niet 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 27 maart 2025

Uiteraard 🤭

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7003 reacties
  • 31 maart 2025

Vreemd dat het dan niet werkt Patje. Heb je de instructies uit dit artikel gevolgd?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 31 maart 2025

Ik heb het vanaf mijn iPhone gedaan, dus dan zien de schermen er nét anders uit. 
ik zal het zsm een proberen vanaf een desktop, misschien werkt dat beter…

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7003 reacties
  • 31 maart 2025

Ik ben benieuwd of het dan beter voor je werkt Patje. Ik zie je bericht met bevindingen graag tegemoet!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 31 maart 2025

Helaas Remco, zojuist met desktop geprobeerd, maar geen succes.

Heb al meer gelezen dat anderen het ook met geen mogelijkheid aan de praat krijgen bij de Box 12. Ook niet na een reset van de modem en glasvezelkastje.

Waar kan ik me aanmelden voor vervanging van de Box 12 naar Box 14 ? 🙏🏼

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Het zou niet nodig moeten zijn ​@PatjeW en ik zou dan eerst nog eens contact zoeken met de klantenservice.Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt. Dan kan je alle opties doorspreken.

Reageer