Skip to main content

Wij hadden 2 abonnementen bij KpN. 1 werd overbodig, 2x € 45 betalen was niet nodig. Telefonisch met Mark ******* afgesproken dat het abonnement die aan de glasvezel “hangt” NIET afgesloten moest worden maar die aan de oude koperleiding hangt. Mijn vrees is afgelopen donderdag uitgekomen. We zitten alweer ruim 2 dagen zonder internet. Gisteren echtgenoot 2u30min aan de lijn gehangen. Lukt niet. Wij zijn een huisartsenpraktijk en nogal afhankelijk  van internet. Het kan toch niet moeilijk zijn om ons weer aan te sluiten? Een schande dat dit niet direct gebeurd. KPN is toch degene die de fout heeft gemaskt! Moeten wij daar voor boeten? (Laten we het maar niet hebben over alle risico’s die patiënten lopen…...

Zijn het zakelijke aansluitingen? Als dat zo is zit u hier verkeerd. Bel 0800-0403 of gebruik het zakelijke forum. Indien consument vul dan uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor u aan de slag.


Geen zakelijke abonnementen. Het gaat om ************ . De eerste is vlgs ons afgesloten, had de andere moeten zijn. Jullie kunnen zien of het om een glasvezelaansluiting gaat

staat op Mulder.

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 


U kunt uw gegevens beter hier weghalen en in uw profiel zetten om misbruik te  voorkomen.  Ik ga er van uit dat een moderator dit snel oppakt.


Geen zakelijke abonnementen. Het gaat om ************. De eerste is vlgs ons afgesloten, had de andere moeten zijn. Jullie kunnen zien of het om een glasvezelaansluiting gaat

 


Mijn profiel staat in de kpn app


Geen zakelijke abonnementen. . De eerste is vlgs ons afgesloten, had de andere moeten zijn. Jullie kunnen zien of het om een glasvezelaansluiting gaat

 

 


Als je verbinding zo belangrijk is voor je praktijk zou ik toch een zakelijke verbinding overwegen.

Dan ben je als je de goede afsluit beter verzekerd van de verbinding en worden problemen zoals nu sneller verholpen.

Nu zit je met de consumenten voorwaarden en als je pech hebt een tijdje zonder verbinding op de glasvezel, mag allemaal wat langer duren, ook na fouten vanuit KPN en heb je als compensatie alleen recht op restitutie van de abonnementskosten van de dagen dat je geen verbinding hebt.

Maar als koper nog werkt heb je in ieder geval een mogelijkheid om een verbinding op te zetten, alles op het koper aansluiten.


Maanden hebben we zonder internet gezeten, nog nooit 1 cent restitutie ontvangen. Nog excuses, never.

wat betreft zakelijk, 25 jaar zakelijk abonnement, nooit hoeven gebruiken, tot de telefooncentrale het begaf….. Na 5 weken waren we geholpen. Zal het ook niet hebben over het vervolg daarna, 

eigenlijk vraag ik mij af wat wij überhaupt nog bij KPN te zoeken hebben. Wat een verspilde energie. 


Hoi allemaal. Even een bericht voor onze meelezers. Allereest dank voor het signaleren community!

 @JanusMW, We hebben zojuist gesproken aan de telefoon. Een noodpakket met wifi-dongel is geen optie i.v.m. de zorgtools/applicaties die gebruikt worden. Het escalatieteam wordt nu op de hoogte gebracht van de situatie. We houden contact en doen ons best jullie zo snel mogelijk weer online te krijgen! :muscle:

 


Ik zie zojuist bevestiging dat het escalatieteam het opgepakt heeft, dus ik hoop dat het spoedig opgelost is, @JanusMW!


Dank voor je bericht. We wachten af


Heb je al iets vernomen, @JanusMW? Ik zie nog geen terugkoppeling van mijn collega's 😞.


Bijzonder dat je nog niets hebt vernomen. Het is gelukt om ons weer aan te sluiten op glasvezel, maandag, alles werkt weer, maar KPN kan onze experia box niet “zien”. Een monteur komt dit oplossen. 


Ah, dat is fijn! Goed om te lezen. Mochten we t.z.t. nog iets voor je kunnen doen, laat het dan vooral weten.