Skip to main content

Van 4 augustus t/m 17 augustus geen Internet op de zaak…..heeeeel vervelend. Geen alarm, camera’s en niet kunnen mailen. Toch lastig als je een bedrijf hebt wat 24-7 probeert dienstbaar te zijn. Nou wil ik compensatie aanvragen, maar kan maar voor 3 dagen. LEES 4-8 t/m 17-8 zijn 3 + 10 dagen, KPN!! graag zie ik een link of mailtje hoe ik een goede juiste compensatie kan krijgen.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Van 4 augustus t/m 17 augustus geen Internet op de zaak…..heeeeel vervelend. Geen alarm, camera’s en niet kunnen mailen. Toch lastig als je een bedrijf hebt wat 24-7 probeert dienstbaar te zijn. Nou wil ik compensatie aanvragen, maar kan maar voor 3 dagen. LEES 4-8 t/m 17-8 zijn 3 + 10 dagen, KPN!! graag zie ik een link of mailtje hoe ik een goede juiste compensatie kan krijgen.

 

Dan kan je bellen met 0800-0402 of een eigen topic aanmaken en zorgen dat je uw forumprofiel volledig hebt ingevuld. (Wachttijd reactie moderator +/- 3 dagen) - Reageren op een jaar oud topic is zinloos.

 

Mocht internet cruciaal zijn voor uw bedrijf dan is het misschien verstandig om eens te bellen met 0800-0403 voor een zakelijk pakket. Hier zit redundancy ingebakken in de vorm van een 4g backup wat online komt bij een storing op de vaste lijn.


@Haasie Welkom op het forum. 

Wat ontzettend balen dat je zo lang zonder diensten hebt gezeten. 

Als je een storing hebt hoef je voor die dagen natuurlijk niet te betalen. 

Op het moment dat het online niet lukt om het voor elkaar te krijgen kun je inderdaad bellen met 0800-0402. 

 

Overigens is de tip van @Ik_Combineer ook een goede in een zakelijke situatie.