Skip to main content

Nu hebben wij altijd zonder problemen in kunnen loggen op het wifi account wat via een 2e punt in huis een andere naam had. Op een of andere wijze kan ik dit wachtwoord niet meer gebruiken ? Het is dus een 2e wifi punt met andere naam. In het modem zie ik ook alleen het zgn basis wifi punt maar dus niet de benaming van boven. Kan dus niet inloggen op dit wifi account . Kan wel op apparaten waar ik het ooit automatisch heb opgeslagen maar in nieuwe situaties dus niet. Hoe kan ik dit wachtwoord herzien ??

 

Dan moeten we eerst weten waar het over gaat. Wij zijn niet helderziend. Met "2de punt" bedoelt u deze?

 


Ja exact, deze staat boven met eigen naam en wachtwoord.....


Lukt het je om in te loggen op http://192.168.2.149? Dan kun je daar het wachtwoord opnieuw instellen. 


Helaas daar kan ik niet inloggen, pagina niet beschikbaar.....


Hoi @R.Kuijer .  Kun je eens proberen om die versterker met een kabel op een pc of laptop aan te sluiten en het proces herhalen?


Via usb of ethernet en op netstroom ? 


Via ethernet. Dan zou je er direct contact met moeten kunnen maken. Gewoon aan laten staan en dan de netwerkkabel die uit de witte versterker komt rechtstreeks in de laptop.

Mocht je de laptop normaal alleen draadloos gebruiken even controleren of de LAN instellingen wel actief zijn.

 


Nou ik zie dan wel van alles als ik inlog maar vind  het echt lastig,  zeker als je het niet als eigen vak terrein hebt, je moet het masr allemaal snappen. 


Hoi @R.Kuijer . Ik begrijp dat je nu wel in de webinterface van die versterker kan? Dan zijn we een stapje dichterbij.

Helaas heb ik geen simulatie van de webinterface maar ergens zou de netwerknaam plus het wachtwoord te vinden moeten zijn. Die kun je naar believen aanpassen en opslaan.


oke gevonden. Zag de naam van de versterker en het wachtwoord, dus het wachtwoord weet ik dus weer . Gelukt.Â