Skip to main content

Eindelijk sinds gistermiddag weer tv en internet.

vrijdag in maart de 13e. werkte mijn tv niet meer.

Dit heeft ruim 2 weken geduurd.  Geen tv bijna geen internet.

Heel veel telefoontjes gepleegd met de KPN maar niets werkte. Ze gooide alles op Corona.

Iedereen  die de telefoon aannam wilde alles controleren, maar de foutcodes bleven  ze hadden de tv opnieuw willen downloaden  en toen werkte de radio ook niet meer. Ze bleven allemaal vriendelijk aan niemand kon het repareren. De fout zat niet eens bij ons. Eindelijk kwam er een heer langs en die wist meteen waar het aan lag. We hadden maar 2 mb ontvangst. Dat had ik zelf ook al eens gezegd maar

daar kreeg ik geen antwoord op. Dhr. Hajrudin zorgde dat ik tijdelijk een noodpakket kreeg. Tot 7 April.

Waarom heeft niemand van het personeel er aan gedacht om ons een noodpakket te sturen na iedere keer lange telefoon gesprekken die niets opleverde.  2 ellendige weken zonder nieuwsberichten over corona etc. Ik ben benieuwd wat de KPN  hier van zegt en niet de woorden ja door het corana…………

De dames gaven elke keer alles door maar wij kregen niets te horen.

Ik verwacht een telefoontje van de KPN.  

Mevr.T.van Dalen 

Beste @Dalham, welkom! Wat ontzettend jammer om te lezen dat het zoveel moeite heeft gekost om weer een werkende internet verbinding te krijgen! Zoals ik het lees, hadden we een stuk sneller een noodpakket kunnen sturen. Heel vervelend dat we dit niet eerder hebben gedaan. Ik kijk hierin graag met je mee. Wil je daarvoor je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) in je forumprofiel zetten? Het is me niet helemaal duidelijk wat je op dit moment nog precies zou willen. Kan je dit toelichten?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat alles inmiddels helemaal in orde is. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.