Goedenavond,
Ik wil graag op het adres van mijn net opgeleverde nieuwbouw woning een 4 gbit abbo afsluiten. Maar krijg die optie niet. Zie max 1 gbit. Kan ik ergens een verzoek indienen om de wijkkast te laten upgraden?
Goedenavond,
Ik wil graag op het adres van mijn net opgeleverde nieuwbouw woning een 4 gbit abbo afsluiten. Maar krijg die optie niet. Zie max 1 gbit. Kan ik ergens een verzoek indienen om de wijkkast te laten upgraden?
Is het een groot nieuwbouwproject op een plek waar 5 jaar geleden nog niets was?
Nee, het is best een flink project opgedeeld in meerdere fases en wijken. Dus denk meerdere wijkkasten. Maar het hele project is al 10 jaar oud.
Dan denk ik dat je huis gewoon aangesloten is op een bestaande wijkcentrale die nog geen XGS-PON ondersteund.
Ja, ik zit net het stuk over de wijkkasten te lezen idd. Weet je of ik ergens een verzoek kan indienen om de wijk kast te upgraden?
Nee, dit kan niet. Het doel van KPN is om uiteindelijk zo veel mogelijk mensen over te zetten op XGSPON. De planning daarvan is niet publiekelijk bekend en hangt af van verschillende factoren. (Plek in kast, voeding, etc, etc.) Verzoeken om dit aan te passen is niet mogelijk.
Dat is jammer. Maar dank voor de info. Is het ook mogelijk om met een nieuw 1gbit abbo wel alvast een box 14 te krijgen?
Dat is jammer. Maar dank voor de info. Is het ook mogelijk om met een nieuw 1gbit abbo wel alvast een box 14 te krijgen?
Nee, die ga je niet krijgen.
Box 14 is voor gebruikers op het XGS-PON netwerk. U valt daarbuiten
Niet helemaal, maar wellicht spreekt dat voor zichzelf: alleen als je bent aangesloten op het XGS-PON netwerk kun je je Box 14 krijgen, en dan alleen als je een 4 Gb/s abo afsluit.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.