Skip to main content
deze storing duurt al aardig lang is begint bijzonder vervelend te worden. weet iemand hoelaat het ongeveer opgelost is?



Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
Landelijke storing? ... welke landelijke storing?

ik heb geen thuis internet. op de storingskaart van kpn is ook ongeveer heel nederland rood. heb jij nergens last van dan?
Nergens last van hier,en denk dat er geen storing is,anders hadden er al veel mensen hier gereageerd denk ik.
Nee en ik denk dat er maar heel weinig mensen last hebben van een storing.

Het aantal meldingen in de afgelopen 24 uur is immers heel laag.





Bron
hm ben ik dan 1 van de pechvogels? als k het probleem via kpn probeer op te lossen geeft hij ook aan 'er is een storing in het kpn netwerk' daarbuiten krijg k ook een rood lampje bij 'services' op de experia box v10. ( tv, wifi doet het ook niet ). iemand suggesties?
Haal je Experia Box even van stroom af.

Als je een glasvezelaansluiting hebt, haal het glasvezelmodem dan ook even van stroom af.

Niet geschoten is altijd mis. 😉
al geprobeert! buiten dat verder nog steeds het doet, en het lampje rood blijft geeft alleen mijn pc aan dat ik wel verbonden ben. maar verder opent hij geen browsers en zegt google dat ik niet verbonden ben
Heb je klantenservice al gebeld op 0800-0402 (24x7)?
Hoi rgoudt, welkom op het forum! Niet fijn dat je diensten het niet doen. Er was/is in ieder geval geen sprake van een landelijke storing gisteren/vandaag. Heb je nog, zoals wjb aanraadde, contact gehad met de telefonische klantenservice?



Zo niet, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik hier voor je kijken wat er aan de hand is.
Je hebt niet meer gereageerd, rgoudt. Dan ga ik ervan uit dat het probleem is verholpen 🙂 Zo niet, dan hoor ik graag van je.