Skip to main content

Waarom moet ik 45 minuten in de wacht staan nadat de beste man iets ging navragen? Dit is gewoon klantjes pesten op vrijdag lijkt wel. 

Ik hang ook liever niet zo lang aan de telefoon..

 

Ik stel een gemakkelijke vraag waar geen 45 minuten wacht tijd voor nodig is. 

Als jullie zo met klanten om gaan dan word het tijd om op te stappen denk ik.

Hallo Marly van de Ven,

Ik heb hetzelfde probleem. Vanaf 4 januari ‘21  probeer ik mijn telefoon aangesloten te krijgen bij KPN.

In de chat eindeloos wachten en geen oplossing, i we zullen ernaar kijken... is steeds 

hetzelfde antwoord]. Soms heb ik iemand aan de telefoon, via mijn mobiel, die na een vraag mijnerzijds zegt te zullen gaan kijken of overleggen en komt dan vervolgens gewoon nooit meer terug..Toen uiteindelijk geprobeerd via het forum wat ook niet lukte, ook hier zou men ernaar gaan

kijken en verder nooit meer iets gehoord, alleen dat men liever niet ziet dat men te vaak met dezelfde vraag terugkomt op het forum. Maar tot wie moet ik me dan melden is mijn vraag…Ik hoop dat er

voor jou en ook voor mij snel een oplossing komt.

Met een vriendelijke groet,

Corneli.

 

 


Hallo @Marly van de ven ,

Als de wachttijd bij 0800-0402 te lang is, heb je met de chat een alternatief. 

 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Wi je liever bellen?, doe dat dan morgenochtend tussen 8.00 en 9.00. Dan is het vaak heel rustig. 

Of kunnen wij jou hier helpen op het forum? 

 

 


Het gaat niet alleen om de wacht tijd.. ik had al een collega aan de telefoon na 20 minuten wachten in eerste instantie.  Die ging iets navragen en is vervolgens nooit meer terug aan dr telefoon gekomen. Zo vervolgens 45 minuten bij hem in de wacht gehangen.

Dit is gewoon klanten pesten en niet helpen.

Ik wil graag dat jullie contact opnemen met mij ivm dat ik al mijn belminuten weg gooi. 

 

Bedankt alvast


@Marly van de ven 

KPN gaat jou niet bellen. Jij hebt verder ook geen belkosten, want bellen naar 0800 - 0402 is gratis. 

Kan ik jou ergens mee helpen? 

 

 


Hallo Marly van de Ven,

Ik heb hetzelfde probleem. Vanaf 4 januari ‘21  probeer ik mijn telefoon aangesloten te krijgen bij KPN.

In de chat eindeloos wachten en geen oplossing, i we zullen ernaar kijken... is steeds 

hetzelfde antwoord]. Soms heb ik iemand aan de telefoon, via mijn mobiel, die na een vraag mijnerzijds zegt te zullen gaan kijken of overleggen en komt dan vervolgens gewoon nooit meer terug..Toen uiteindelijk geprobeerd via het forum wat ook niet lukte, ook hier zou men ernaar gaan

kijken en verder nooit meer iets gehoord, alleen dat men liever niet ziet dat men te vaak met dezelfde vraag terugkomt op het forum. Maar tot wie moet ik me dan melden is mijn vraag…Ik hoop dat er

voor jou en ook voor mij snel een oplossing komt.

Met een vriendelijke groet,

Corneli.

 

 

Balen man.. hoop dat ze je snel kunnen helpen.

Zo'n goede service bieden ze.. daar komt ook een prijs bij kijken maar als dan de service niet correct is of goed genoeg dat zullen ze toch iets aan hun prijzen moeten gaan doen. Dit is belachelijk 

 


@Marly van de ven

KPN gaat jou niet bellen. Jij hebt verder ook geen belkosten, want bellen naar 0800 - 0402 is gratis. 

Kan ik jou ergens mee helpen? 

 

 

Nou dat mag ik hopen van wel want ik heb mijn telefoon nummer opgegeven op de website op mij terug te bellen (en daar staat dat ze binnen een uur zouden bellen)

Dus dat wacht ik dan wel weer af.

 

Of je mij kan helpen, zou fijn zijn natuurlijk:)

Ik wil graag weten of ik een andere deal kan krijgen. En zo niet dan ga ik weer overstappen.

 

Wel jammer want jullie zijn verder een prima bedrijf(op de klantenservice na vandaag.. wellicht de verkeerde getroffen op vrijdag middag)


Om te beginnen ben ik zelf geen KPN medewerker. 

Maar ik wil je wel (in afwachting van jouw terugbelverzoek) alvast wat info geven. Want ik vermoed dat je jouw mobiele abonnement mogelijk wilt verlengen. 

 

Let op : Verlengen is niet verplicht ! Als je niet verlengt of opzegt, dan blijft jouw oude abonnement ongewijzigd doorlopen tegen de oude voorwaarden en prijs. Los van toestelkosten die komen te vervallen na afloop van de contractperiode. 

Je kunt zelf eventueel ook ergens anders een nieuwe telefoon kopenen die dan gebruiken bij jouw oude abonnement. 

Je kunt zelf beoordelen of KPN Hussel voor jou voordeliger is. Hier staan de prijzen :

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/

De voornaamste verschillen tussen KPN Compleet en KPN Hussel waarbij opgemerkt dat je bij de goedkoopste abonnementen tegenwoordig nog maar 2,50 korting krijgt per maand: 
 

 

 

 


Aaah ok nee dan wacht ik kpn wel af. Want ik heb het over mijn gehele televisie/telefoon en internet abonnement.

 

Toch super bedankt dat je me hebt willen helpen. 

 

Fijn weekend alvast


Goedemiddag @Marly van de ven en welkom hier op het KPN Forum!

 

Allereerst excuses voor deze late reactie; berichten die we via deze weg ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst en het is momenteel nogal druk. Maar ik ben het met je eens dat 45 minuten wachten om iets na te vragen veel te lang is en ik snap best dat je beter van ons verwacht. Ik snap ook dat je hierdoor het gevoel van 'klantjes pesten' krijgt wel maar kan je ook garanderen dat hier geen sprake van is. Voor wat het waard is, wil ik je namens KPN wel oprechte excuses aanbieden voor de manier waarop dit is gegaan. Helaas kan ik je vanaf hier niet aan een andere of betere deal helpen, het spijt me. Voor de vaste aansluitingen (internet & tv) werken we al een tijdje niet meer met verlengaanbiedingen.