Skip to main content

Hoe kan ik een servicemedewerker aan de lijn krijgen of via chat?

Mijn 4g buitengebied modem werkt niet meer sinds enige tijd. Het rode lampje van 4G brandt en geen wifi signaal streepjes.

Er is niets veranderd aan de positie.

Huidige snelheid is slechts 8 Mbps.

 


Gaat het om de witte 4G modem? Als dat zo is dan had je een brief moeten krijgen van de KPN. In deze brief stond dat SIB komt te vervallen en dat er een alternatief voor zou komen welke je rechtstreeks op je EXPERIABOX  aansluit.


Hallo @Misch, welkom! Excuses voor de late reactie! Heb je inmiddels een collega aan de lijn gehad? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, ben ik ook benieuwd of je geen brief van ons hebt gehad. Neem je Sneller Internet Buitengebied los af of als extra optie bij je vast diensten? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 


Hoi Marcia,

Ik heb nog geen collega aan de lijn gehad en geen brief ontvangen.

Mijn gegevens zijn zojuist toegevoegd.


Ik zie dat jij Sneller internet buitengebied al als een extra optie bij je vaste diensten had. Bovenstaande is dus op jou ook niet van toepassing. Wil je de Experia Box eens herstarten? En als deze weer helemaal werkt, wil je dan het 4G modem eens herstarten? Ik ben benieuwd of het dan wel werkt. Heb je de mogelijkheid om het 4G modem eens wat te verplaatsen om te kijken of dit werkt? Mocht dit allemaal geen soelaas bieden, wil ik graag een storingsmonteur jouw kant op komen. Wil je me dan laten weten wanneer dit schikt?