Skip to main content

In mijn kpn app zie ik m'n huidige abonnement internet en tv. Nu wilde ik kijken wat ik moet betalen en of er aanbiedingen zijn voor bestaande klanten. van 1gb naar 4gb en of de nieuwe modem dan ook wifi 6E heeft. app zegt dat 4gb beschikbaar is maar er zijn geen opties om te upgraden. 

Binnen jouw huidige abonnement "internet en tv" is 4 Gbps niet beschikbaar. 

Dan zul je naar het huidige abonnement moeten "internet+ en tv+". Ook wel propositie 2023.

Ik begrijp dat het op je aansluiting wel kan.

Dit zijn de kosten:

4 Gbps 67,50 + tv+ basis 12,50 (ik weet niet welke pakketten je erbij hebt)


De router van KPN heeft geen WiFi 6E. Alleen WiFi 6. 4 gbit kunt u alleen bekabeld halen.


Internet 1gb en tv basis op dit moment. Interesse in 4gb als de nieuwe modem wifi 6E met mesh ondersteund.


Internet 1gb en tv basis op dit moment. Interesse in 4gb als de nieuwe modem wifi 6E met mesh ondersteund.

Dat doet die dus niet.


Alles over de Box12 (modem) bij het 4 Gbps abonnement @Maxtorym .

 


In mijn kpn app zie ik m'n huidige abonnement internet en tv. Nu wilde ik kijken wat ik moet betalen en of er aanbiedingen zijn voor bestaande klanten. van 1gb naar 4gb en of de nieuwe modem dan ook wifi 6E heeft. app zegt dat 4gb beschikbaar is maar er zijn geen opties om te upgraden. 

Die upgrade opties zullen alleen via deze link beschikbaar zijn @Maxtorym, maar de Box v14 is enkel WiFi6, wel mesh. Maar niet 6E.
 

  1. Ga naar: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
  2. Log in op MijnKPN
  3. Klik op ‘zelf samenstellen’
  4. Klik op ‘abonnement aanpassen’ en kies voor internetsnelheid ‘SuperFiber 4’

Reageer