Skip to main content

2de kerstdag storing v kpn in de hele wijk.

Ik nog steeds niet. Zondags werd mijn verteld dat ik nieuwe xperia box krijg.maandag opgehaald. Word me verteld dat volgende dag pas aangezet bij kpn. Ik volgende dag weer gebeld word er gezegt. 29ste dag erna...nee mevr 30ste staat hier....je raad het al...het is vandaag de 30ste  nee mevr 31. Verder kunnen we niets doen . Waarom zitte ze bij dieklantenservice....???je kan mensen toch niet 6dagen zonder latenzitten ? Thuis werken.??het is kpn schuld maar ikmoet er mee dealen. Nu krijg ik een mail dat ik binnen 3werkdagen word terug gebeld. Morgen oud jaarsdag niemand aan het werken nieuw jaarsdag ook niet dan eenzaterdag is geen werkdagen zondag ook niet 😡😡😡 ik denk erover om over te stappen.. want dit is niet normaal.  Maar betalen mag ik wel .

Welkom op het forum @Dkk13. Erg vervelend dat je dit zo ervaart. Ik zou je graag willen helpen zo snel mogelijk richting een oplossing te werken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen.Â