Skip to main content

Op 2 Juli verloopt mijn contract en heb al een aanbod van Odido ontvangen met een dubbele snelheid van 2000 up/down en bij een 1 jarig contract 10 maanden voor €30 per maand.

 

dacht laat ik eerst KPN de mond gunnen, maar helaas verder dan €7,50 op een maandelijks bedrag voor 6 maanden van een bedrag van €65 is alles wat ze kunnen doen. Tja, was altijd tevreden met KPN en elk jaar was er wel iets te regelen waardoor je een soortgelijke korting kon krijgen. Nu dus niet meer, dus is de overstap naar Odido voor mij veel aantrekkelijker geworden en dan ook nog eens de dubbele internet snelheid. Of ik zou 3 maanden gratis Disney+ kunnen krijgen die ik met deze abonnement ook al kan krijgen en ik wil die troep niet.

 

nou ja, KPN was leuk voor een tijdje maar als jullie zo aan klantenbinding doen, dan stap ik wel weer over want uiteindelijk scheelt dat toch ff een dikke €35 per maand en dan de dubbele snelheid.

Veel plezier met je dubbele snelheid 👍 Zorg je er wel voor dat thuis de infrastructuur zodanig is aangepast dat je die 2Gbps ook daadwerkelijk haalt?


Die is al aangepast naar 8gb


Die is al aangepast naar 8gb

Netjes, voorbereid op de toekomst!


@GrandM1961  mooi toch, je hebt een aanbieding gekregen van KPN. Dat je het wat magertjes vindt, tja. Dat kan. Het is wat het is. 

Een ander aanbod ga je niet krijgen via hier, het forum. Maar ik wens je heel veel succes met het maken van een weloverwogen beslissing! 


Een UTP 8 kabel kost tegenwoordig niet zoveel en mijn computers hebben een 10gb ethernet aansluiting, dus laat die snelheden maar komen. Nu KPN nog of toch Odido, ik gun altijd KPN de mond maar die summiere €7,50 korting gaat het echt niet worden om mij als klant te behouden.


@Raspberry ik heb de tijd nog, en had sowieso de verkeerde muts van de klantenservice te pakken. Vorig jaar was er iemand die wel weet hoe je aan klantenbinding doet, en dat is iets dat KPN maar eens flink moet leren. Eenmaal weg dan blijf ik ook weg en er zijn genoeg providers en wisselen is net zo makkelijk als energie en zorgverzekering.


[..] Eenmaal weg dan blijf ik ook weg en er zijn genoeg providers en wisselen is net zo makkelijk als energie en zorgverzekering.

Als je een jaar bij Odidido zit en geen goed verlengaanbod krijgt, ben je daar toch ook zo weer weg?


De medewerkers van KPN hebben zich te houden aan de aanbiedingen die ze mogen geven. Daarbuiten werken ze niet. En om de zoveel tijd veranderd dat. Blijkbaar is dat nu 6 maanden 7,50 korting. 


Dus u belt met de klantenservice om op te zeggen en tegelijk een voor u aantrekkelijke korting te vragen. Die krijgt u vervolgens, al is het in uw ogen magertjes a € 7,50 gedurende 6 maanden en dan noemt u diegene maar een "muts". (!?). Kunt u zich indenken dat er heel veel bestaande klanten dit ook graag zouden willen maar niet eens zo ver komen dat ze korting aangeboden krijgen?

Ik wens u veel succes bij Odido !


Sowieso is de vraag of kpn zit te wachten op een klant die mensen mutsen noemt. Walgelijk!!


@Joep1965 😂😂😂


@HansaanZet ik belde ze omdat ik net als vorig jaar wel een fatsoenlijke aanbod kreeg alvorens om over te stappen, en als iedere klant dit nu zou doen ipv braaf het bedrag te betalen omdat het wel degelijk veel goedkoper kan. Kijk als jij graag de volle pond wilt blijven betalen dan moet je dat zelf weten, ik ga met alles shoppen en het leven kan zoveel meer goedkoper, maar Nederlanders zijn nu eenmaal van die brave laafjes die wel klagen maar zelf geen initiatief tonen en vervolgens met alles het vel over de neus wordt getrokken. Neem nu het tabak, ik betaal net over de grens voor een pakje shag €8,50 ipv hier in NL €25 is dat slim of niet?? Ik ga die laaielichters in DH niet volspekken en dat geld trouwens voor alles, vlees, groente etc. Ff shoppen kan je al gauw heel veel geld opleveren, en ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee. En ja muts is gewoon een begrip en diegene die zich eraan stoort is ook een muts. 😂😂😂


 Neem nu het tabak, ik betaal net over de grens voor een pakje shag €8,50 ipv hier in NL €25 is dat slim of niet??

En hoeveel transportkosten, dus niet alleen de benzine rekenen, maar de werkelijke km-kosten moet je maken om 'goedkoop’ te kunnen blijven roken @GrandM1961 ?

En kom dan niet aan met het algemene smoesje, 'we maken er meteen een dagje uit van’.😎

 


Nog goedkoper, kan je je internetrekening van betalen.

 

 


@GrandM1961 Het is prima om het niet eens te zijn met het antwoord dat je van onze klantenservice gekregen hebt. Het is ook prima om dat hier te delen. Maar desondanks kunnen we de gesprekken hier netjes en respectvol houden lijkt me. Dat is wel de bedoeling hier in de community, in elk geval. Hou hier rekening mee bij het plaatsen van je berichten s.v.p., dankjewel!


@N.N. de werkelijke kosten zijn €8,50 want iemand neemt het voor mij mee en rekent alleen de juiste prijs zoals hij die daar ook betaald. Maar goed sommige NL’ers zijn nu eenmaal muggezifters, en Nordhorn Duitsland ligt nog geen 50km vanaf, en inderdaad maak ik er een mooie dag ervan en shop in een paar winkels en doe tevens boodschappen wat alweer een winst is. Tja, als je elke km wil rekenen reken jij die dan ook als je op visite gaat of nutteloos ergens naartoe gaat zoals bv: een concert, bioscoop of iets dergelijks. Hoeveel NL’ers zouden werkelijk zo rekenen bij alles wat ze doen? Geen wonder dat hier in NL de nieuwe bedrijven de grond uitstampen waar men graag de hoofdprijs blijft betalen vanwege zgn service en garantie. 😂😂😂 ff online en je kunt al vele eurotjes besparen als je tenminste met het internet overweg kan en weet dat je altijd fabrieksgarantie hebt. Tja, als je liever service verwacht dan betaal je de hoofdprijs en elk jaar die zgn inflatiecorrectie wat nergens opslaat. Tja NL’ers zijn me toch …………..


@GrandM1961 

@HansaanZet ik belde ze omdat ik net als vorig jaar wel een fatsoenlijke aanbod kreeg alvorens om over te stappen, en als iedere klant dit nu zou doen ipv braaf het bedrag te betalen omdat het wel degelijk veel goedkoper kan. Kijk als jij graag de volle pond wilt blijven betalen dan moet je dat zelf weten, ik ga met alles shoppen en het leven kan zoveel meer goedkoper, maar Nederlanders zijn nu eenmaal van die brave laafjes die wel klagen maar zelf geen initiatief tonen en vervolgens met alles het vel over de neus wordt getrokken. Neem nu het tabak, ik betaal net over de grens voor een pakje shag €8,50 ipv hier in NL €25 is dat slim of niet?? Ik ga die laaielichters in DH niet volspekken en dat geld trouwens voor alles, vlees, groente etc. Ff shoppen kan je al gauw heel veel geld opleveren, en ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee. En ja muts is gewoon een begrip en diegene die zich eraan stoort is ook een muts. 😂😂😂

Ik had u toch al veel succes gewenst bij Odido 😂


@HansaanZet dat gaat vast goedkomen 😂😂😂


Reageer