Skip to main content

Goedemiddag,

Met twee mobiele abonnementen op mijn adres, is het uiteraard interessant om met Internet+TV ook bij jullie te blijven. Mijn korting verloopt echter op 6/12 en nu met alle BF aanbiedingen zijn er al best wat interessant opties om te wisselen.

Het verlengshop aanbod lijkt mij echter niet te kloppen. Tenzij jullie dit bevestigen? De bedragen in het overzicht komen namelijk niet overeen met wat de 55,67 per maand die aangegeven wordt bij 12 maanden / 9 maanden korting.

Uiteraard wil ik hier wel mee akkoord gaan, 37,50 voor 9 maanden en daarna nog 3 maanden 45 euro vind ik een prima deal. Maar klopt dit wel?

M.b.t. TV wil ik eigenlijk af van dat apparaat, is het mogelijk de box om te wisselen voor de Android box van jullie? Is er anders een optie mogelijk zonder TV waarbij ik enkel de app gebruik via een Google TV appraat?

Om je alvast op weg te helpen, hierbij de huidige (actuele) Thuis abonnementen van KPN:

Hi en welkom ​@Stefanovic_

Met meerdere abonnementen bij ons kan het zeker interessant zijn om dat zo te houden 🙂 ook met het oog op Combivoordeel.

Je kunt jouw mogelijke verlengopties vinden in MijnKPN. Kom je er niet uit, of heb je liever overleg over de mogelijkheden, dan kan je een terugbelafspraak maken. Op die manier belt een collega van mij je terug wanneer het jou uit komt, en helpt je met de mogelijkheden en acties die nu lopen.

Dank jullie wel voor de info. Maar die terugbelafspraak werd ik niet veel wijzer van. De jongeman in kwestie zei dus dat dit aanbod zou moeten kloppen. Toen ik zei dat ik twijfelde of het verlengaanbod in de app niet de bestaande kortingen nog meeneemt, was de reactie: “Ik zou het gewoon proberen”, zonder concreet te worden of bedragen te noemen door jullie medewerker ben ik daar dus niet veel wijzer van geworden.

Dit is wat ik zie in de app, als dit echt het aanbod is, wil ik daar uiteraard wel op ingaan 😂

Ik heb het eerste antwoord hier in het topic weggehaald om verwarring te voorkomen, omdat de betreffende informatie niet meer up-to-date was.

Ik duik er graag even in ​@Stefanovic_ om meer duidelijkheid te krijgen. Vul je je profiel zo volledig mogelijk in met je naam, adresgegevens en klantnummer? Als je me daarna hier een seintje geeft, weet ik dat je ze ingevuld hebt, en ga ik ermee aan de slag.

@Alexandra van KPN Heb m’n profiel aangevuld. Alvast bedankt voor het checken.

Dank voor het invullen van je gegevens ​@Stefanovic_, We zijn intussen bezig met navragen, omdat blijkt dat de kortingen niet altijd duidelijk worden weergegeven als je gaat verlengen. Ik durf niet toe te zeggen hoe snel ik reactie heb, maar weet dat we het aangekaart hebben. Als ik hier iets over hoor, dan hoor je het van me.

Reageer