Skip to main content

sorry ik vind dit echt een lagertje ben ik nood gedwongen bij jullie terecht gekomen omdat jullie telfort over hebben genomen  waar ik altijd tevreden ben geweest op gebied van service en  met oog op verlenging  van bestaande abonementen nu kan mijn abenement verlengen krijg ik de aandod voor de helft van de oude prijs ik 63 euro en hun nieuwe aanbod hou je vast 62 euro

 worden en dan krijg ik een gigantiese aanbod van een euro korting sorry dat ik voor de telefoon in de lach schoot maar dat is in mijn ogen geen aanbod maar een belediging en ik denk er tooch ernstig over na on naar een ander provider te gaan die wel weet hoe ze hun bestaanden klanten tevreden moet houden 

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @akker d, welkom op ons forum en bedankt voor je bericht!

Ik vind het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met het aanbod dat je hebt gekregen. KPN is geen prijsvechter, maar wil juist de beste dienstverlener zijn. Hiervoor is geld nodig. Daarom zie je bij ons misschien niet de meeste scherpe prijzen, maar je krijgt er wel een hoop voor terug. Voor onze trouwe klanten hebben we ook nog een voordelen programma: KPN Compleet/Hussel. Hiermee krijg je leuke voordelen als je meerdere abonnementen op jouw adres combineert. Spreekt het nieuwe aanbod je niet aan? Dan ben je natuurlijk niet verplicht om jouw contract te vernieuwen. Je kunt er ook voor kiezen om jouw abonnement te laten zoals deze is.