Skip to main content

Hallo. Gister ben ik naar KPN overgestapt. Een abonnement van een jaar alles in één. Internet is eerst gewoon en als glasvezel wordt aangesloten, wordt het dat. Dat zal waarschijnlijk ergens in de komende maanden zijn.

Het is mij onduidelijk hoe dat precies werkt. Ik neem aan dat het automatisch wordt omgezet. Maar moet ik zelf doen? En wat moet ik met de apparatuur van de tijdelijke gewone verbinding doen?

En hoe zit het met de kosten. Zoals ik het begrepen heb, blijven die gewoon hetzelfde, omdat dat onderdeel is van het aanbod eerst gewoon internet te accepteren. Klopt dat?

Bedankt!

Hans

 

Het gaat allemaal automatisch.  Je krijgt daar bericht over. De appartuur blijft hetzelfde en de prijs ook. Geen zorgen!!


Dankjewel Joep!


Hallo @Hj07, als glasvezel mogelijk is zal je daar bericht van krijgen. Vanuit KPN zal dit in gang worden gezet en wordt de omzetting in gang gezet. 
De apparatuur die je op dit moment gebruikt zal je ook blijven gebruiken. Het abonnement zal qua prijs ook niet wijzigen. Alles gaat 1 op 1 over naar glasvezel. 


Hallo @Hj07, als glasvezel mogelijk is zal je daar bericht van krijgen. Vanuit KPN zal dit in gang worden gezet en wordt de omzetting in gang gezet. 
De apparatuur die je op dit moment gebruikt zal je ook blijven gebruiken. Het abonnement zal qua prijs ook niet wijzigen. Alles gaat 1 op 1 over naar glasvezel. 

nou vergeet dat automatisch overzetten maar, bij mij ging het in eerste instantie ook prima maar na 2 weken is mijn glasvezel uitgeschakeld (lampje glas was uit op het kpn kastje) nu brand het weer maar hebben jullie een monteur voor mij besteld om de modem aan het glasvezel te hangen wat ik zelf al had gedaan! ik kom niet verder, gelukkig werkt het koper nog maar voor hoe lang?