Skip to main content

Aanleg glasvezel door Glaspoort verloopt niet soepel

• December 17, 2025
  • 4 reacties
  • 26 keer bekeken

WeaponizedCat
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Herkenbaar. Ik zou gebeld worden door Glasvezel. Echter door werk gerelateerde omstandigheden is het voor mij noodzakelijk dat ik geen privénummers aanneem. Een groot bedrijf als Glaspoort zou niet anoniem hoeven te bellen. Echter heb ik het toch maar omgezet zodat ze mij konden bereiken. Nu zijn we bijna een maand verder en ik hoor helemaal niets van dat bedrijf. 

Ik heb een contract met KPN en ze leveren helemaal niets. Ik loop best wel wat mis op deze manier. En daar gaan ze niets van vergoeden. Het boeit KPN ook helemaal NIETS!! Ze zetten geen stap harder voor je. Je loopt elke keer tegen een muur van callcentermedewerkers met hun scripts. 

Er hangt hier een volledige glasvezelkastje wat ook werkt. Modem brand rood, maar op het glasvezel brand behalve glas, de power en ethernet groen. Volgens mij is het een kwestie van een knopje omzetten in de wijkcentrale, maar geen idee waarom ze niet willen helpen. 

En als ik overstap naar een andere provider loop je weer tegen Glaspoort aan. Je zit gewoon vast eigenlijk. Elke keer naar KPN bellen om een databundel is ook vermoeiend. En ik voel de bui al hangen dat ik straks met Kerst en O&N zonder internet zit. Nou gezellig hoor!! En TV kun je al niet eens meer aanvragen zonder dat je een werkende internetverbinding hebt. 

Vechten tegen de bierkaai. Deprimerende bende! 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

4 reacties

WeaponizedCat
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 17, 2025

Nou wat 3 weken lang onmogelijk leek, lijkt nu dan toch mogelijk en er zou gewoon een verbinding mogelijk moeten zijn. Vrijdagmorgen komt de monteur. Op hoop van zegen dat het dan gefixt gaat worden. Zou mooi zijn! 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@WeaponizedCat, wat fijn dat je dit bericht hebt gekregen! Al is het zo te lezen een lange (en frustrerende) wacht geweest. 😔

Vrijdagmorgen is inmiddels geweest, hoe is het gegaan? Werkt alles nu? 
Ik hoor het graag!

WeaponizedCat
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 21, 2025

Hi ​@WeaponizedCat, wat fijn dat je dit bericht hebt gekregen! Al is het zo te lezen een lange (en frustrerende) wacht geweest. 😔

Vrijdagmorgen is inmiddels geweest, hoe is het gegaan? Werkt alles nu? 
Ik hoor het graag!

Nee helemaal niets werkt. Maandag komt er als het goed is een monteur om koper aan te sluiten. Het is al bijna een maand dikke vette drama. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Jammer dat het niet opgelost is en dank voor het snelle terugkoppelen! Hopelijk is morgen via het kopernetwerk alles snel actief, dan heb je in elk geval diensten met de feestdagen en kan er ondertussen naar de glasvezelverbinding gekeken worden. Dank voor je geduld in dit alles. Ik heb ooit twee maanden zonder diensten gezeten en weet dat het allesbehalve prettig is, dus ik kan me goed voorstellen dat je hier erg klaar mee bent. 

Laat je weten hoe het morgen is gegaan? Ik hoop dat er dan goed nieuws is. 🤞🏻