Skip to main content

Al een aantal maanden worden we in Hoek van Holland bestookt met aanbieders voor glasvezel. Nu wordt er gezegd dat als we het nu laten doen, het kastje kosteloos wordt aangelegd in de meterkast. Daarna moet er worden betaald. Maar ik weet niet of KPN daar ook bijzit. Het wordt aangelegd iov gavoorglasezel.nl. En op verschillende folders en brieven zie ik alleen andere providers. Maar niet KPN.

Nu weer een brief dat ze willen komen schouwen voor de beste aanleg van erfgrens tot in de meterkast.. 

Wat moeten wij hiermee?

Gr. Inge

Gewoon doen! Waarom niet? Als het gratis is. Dat KPN er niet bij zit, wat maakt dat uit? Je bent toch niet getrouwd met KPN? 


Dat is het juist. Ik wil niet overstappen, maar gewoon weten of dat kastje wat ze willen aanleggen, ook bruikbaar is door/voor kpn. 


Zo te zien gaat kpn daarop niet leveren. Dus dat wordt overstappen. Tenminste als he glasvezel wil.


Dit is een initiatief van Delta Glasvezel en KPN levert zeker geen diensten op hun netwerken dus het antwoord op je vraag is simpel: Nee.

 

Dat gezegd hebbende: als je de aansluiting kan laten aanbrengen in huis zonder een abonnement ergens te nemen (en zo staat het wel op hun website), dan zeker medewerking verlenen. Je weet nooit wat er in de toekomst gebeurt en hebben is hebben.

Delta Glasvezel behoort tot hetzelfde bedrijf als Caiway. Waar in het verleden Caiway onder haar eigen naam glasvezel aanlegde in de gebieden waar ze ook via de kabel leveren, doen ze dat nu onder de naam Delta. 


Reageer