Skip to main content

Ik lees dat KPN bij ons in Lent in de vossenpelssetraat op de huisnummers 2 en 4 glasvezel gaat aanleggen. Wat mij dan verbaasd is dat wij als buren een de overkant v/d weg nummer 5 en 7 geen glasvezel krijgen. Waarom eigenlijk niet?
Lijkt mij logisch als men toch glasvezel gaat aanleggen in de straat, je ook de beide kanten v/d straat glasvezel aanlegt. 

Beste ​@Nikis , kijk via onderstaande link naar de status van jouw adres:

https://netwerk.kpn.com/

Daar kun je precies de voortgang van je aansluiting volgen.

Succes.

Hallo JanD, dat klopt daar krijg ik dus te zien dat ik voorlopig nog geen glasvezel aansluiting krijg, terwijl de buren in de planning staan van juni-juli 2025. En dat verbaasd mij. En daarop zou ik graag van KPN wel eens een antwoord willen horen.

Zoals ​@JanD  al aangeeft kan ik (als medewerker van KPN de provider) daar geen antwoord op geven. Wij leggen het fysieke netwerk niet aan.

Ik kan wel speculeren.. Misschien is de capaciteit van de wijkcentrale bereikt? Of lig je net op een scheidinggebied?  Allemaal gokjes.  

Voor het echte antwoord kun je terecht bij de link die ​@JanD postte.   (contact gegevens → mailen met netwerk )  Succes!

Beste Erwin,

Ik ben inderdaad naar deze link gegaan, maar helaas mailen met KPN zit er tegenwoordig niet meer in.
Ik kan nog wel bellen zie ik ergens. Maar goed ik heb daar eens rond geneusd en heb me kunnen aanmelden bij de KPN dat ik graag zo snel mogelijk glasvezel wil hebben, hopelijk voorspoedigd dit de zaak een beetje. En bedankt voor je antwoord en toelichting.

Misschien heeft het te maken met de nieuwbouw daar ?

Ik weet niet hoever ze nu zijn, google maps geeft in augustus 2023 nog een kale vlakte met hel veel rioleringsbuizen.
Mogelijk moeten jullie op de nieuwbouw wachten ?

Nummer 2 en 4 mogelijk aansluiting vanuit Laawikstraat ?

Donalad

Nieuwbouw krijgt meestal inderdaad meteen glasvezel. En bestaande huizen daaromheen moeten dan gewoon wachten.

Nieuwbouw krijgt meestal inderdaad meteen glasvezel. En bestaande huizen daaromheen moeten dan gewoon wachten.

Klopt!

Reageer