Skip to main content

HELP!!!HELP!!!!HELP!!!!!

Afgelopen Maart heb ik de sleutel van mijn huis gekregen. Appartement 3 hoog. Voor die tijd gekeken welke provider ik zou nemen. Goede ervaringen in het verleden met KPN. Gekeken of er glasvezel geleverd kon worden en dat kon. Een dag na de oplevering mijn glasvezel pakket gekregen. Ik de meterkast in....blijkt er geen aansluiting te zijn. (Vorige bewoner had waarschijnlijk ziggo) Monteur laten komen, kon ook niets uitrichten omdat er geen aansluiting was. Hij ging het in gang zetten. Twee weken erna..weer een monteur....even gekeken..nee ging niet,geen aansluiting. Pfff. Immidels al 9x de klantenservice gebeld. Die kunnen niets doen. Moet een kabel worden getrokken, via KPN netwerken, via een aannemer. Deze zegt de tekeningen op te vragen. Dit opvragen duurt al 2 maanden! Hoe dan?  Maandag ben ik opgebeld door KPN netwerken...vandaag komt er een monteur! Hoera! Ik vandaag ff terug bellen hoe laat hij komt. Wat denk je? Ze weten nergens van af! Terwijl ik zelf ben gebeld!!! Ik word duidelijk aan het lijntje gehouden en er komt maar geen oplossing!

Wat een schande voor dit bedrijf!!! 

Wie in godsnaam van KPN kan mij hierin helpen????

Hi @Ed Zaalberg en welkom bij de KPN Community. 

Wat zuur dat het zo lang duurt en dat tot slot ook de monteur helemaal niet ingepland leek te zijn. 😔 Heel frustrerend en logisch dat je een oplossing wilt.

Als er helemaal nog geen glasvezelaansluiting ligt, dan gaat dit inderdaad via KPN Netwerk. Zij zijn verantwoordelijk voor de aanleg van glasvezel, dus ook voor het aansluitpunt dat nog in je woning moet komen. 
Mocht je er via de reguliere contact met KPN Netwerk wegen niet uitkomen, dan raad ik je aan om een klacht bij KPN Netwerk te melden. 

Zij pakken dit dan met je op en ik hoop dat er dan wel snel duidelijkheid is over je aansluiting.


Neem eerst maar een jaartje Ziggo. Laat KPN maar rustig door rommelen. U hier druk om maken is slecht voor uw hart.


Neem eerst maar een jaartje Ziggo. Laat KPN maar rustig door rommelen. U hier druk om maken is slecht voor uw hart.

Ik dacht precies hetzelfde, maar schreef het niet omdat ik niet wilde stoken in een toch al ongelukkig huwelijk.😄

Maar begrijp ik het nou goed dat bij een postcodecheck niet gecheckt wordt of er daadwerkelijk al een aansluiting in de woning is?


Maar begrijp ik het nou goed dat bij een postcodecheck niet gecheckt wordt of er daadwerkelijk al een aansluiting in de woning is?

Ik gok dat het glasvezel in een rolletje onder de stoep voor het huis ligt. En dan denk ik dat je gewoon kan bestellen.


Maar begrijp ik het nou goed dat bij een postcodecheck niet gecheckt wordt of er daadwerkelijk al een aansluiting in de woning is?

Ik gok dat het glasvezel in een rolletje onder de stoep voor het huis ligt. En dan denk ik dat je gewoon kan bestellen.

Maar dan kan het dus zomaar nog maanden duren voordat je aangesloten bent. Als je al een provider hebt, is het zo'n probleem niet. Zo niet, dan kan je dus maanden zonder internet enz. blijven zitten.


Maar dan kan het dus zomaar nog maanden duren voordat je aangesloten bent. Als je al een provider hebt, is het zo'n probleem niet. Zo niet, dan kan je dus maanden zonder internet enz. blijven zitten.

Klopt. Dat is normaal bij KPN. Daarom zeg ik ook: Neem gewoon een jaartje Ziggo. 


Neem eerst maar een jaartje Ziggo. Laat KPN maar rustig door rommelen. U hier druk om maken is slecht voor uw hart.

Ik dacht precies hetzelfde, maar schreef het niet omdat ik niet wilde stoken in een toch al ongelukkig huwelijk.😄

Misschien is even pauze dan goed voor dit huwelijk. 😉 In de zin dat ik ook veel liever zie dat je werkende diensten hebt zonder dat je nog mogelijk lang moet wachten op onze diensten. 

Volledig eens met Nick dus. Dan kunnen wij in de tussentijd glasvezel afronden en kun je later altijd kijken of je wilt overstappen. 🙂


Reageer