Skip to main content

Ik heb van de week een aanmaning ontvangen. Deze zomer, ik meen in juli, is mijn alles in 1 abonnement beƫindigd, maar werden de gelden nog steeds afgeschreven. Ik heb hierover meerdere keren contact gehad en het zou opgelost worden. Naarmate de oplossing langer op zich liet wachten heb ik de gelden gestorneerd. Hierover heb ik nu een aanmaning ontvangen met dreigement deurwaarder. Jammer dat het op deze manier opgelost moet worden. Ik ga hierover niet meer bellen om vervolgens het antwoord te krijgen dat het ergens is blijven hangen. De deurwaarder mag gerust langskomen, maar gaaf dan onverrichte zaken weer terug. Ik ben anders gewend van KPN, los dit eens op!!!!

Welkom op ons Forum @Aria1. Ik begrijp dat je jouw abonnement hebt opgezegd, maar dat het geld nog wel telkens is afgeschreven. Ik vermoed dus inderdaad dat de opzegging niet goed verlopen is, ondanks het eerdere contact. Zou je jouw forumprofiel aan willen vullen met jeĀ 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant? Zodra je dat gedaan hebt mag je hier weer een berichtje plaatsen. DanĀ ga ik op onderzoek uit.Ā Ā Ā 


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht ik nog iets kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je.Ā 


Reageer