Skip to main content

Ik probeer de glasvezelwekker in te vullen, zie:
https://www.kpn.com/internet/glasvezel/bijna-glasvezelwekker.htm

Als ik dan het formulier heb ingevuld en op verzenden klik, krijg ik de volgende foutmelding:
Oeps, er ging iets mis . . . .

 

 

 

Ook het aanmelden bij KPN Netwerk voor updates werkt NIET. Ik ontvang geen email waarmee ik mijn aanmelding kan bevestigen. 

https://www.kpnnetwerk.nl/netwerkupdates/

Goed dat je dit meldt, @MarHou69, want deze herken ik: @Dennis Schreve ervaart precies hetzelfde!

Ik wil jouw gegevens toevoegen aan de melding die voor dit issue uitstaat. Even een dubbelcheck: dit gaat om de postcode en huisnummer die in jouw profiel genoteerd staat, @MarHou69?


@Shyrin_ de postcode en huisnummer in mijn profiel zijn correct.


Dan geef ik jouw gegevens door in de bestaande melding om dit uit te zoeken. Zodra ik een update heb, meld ik mij weer!


Het heeft even geduurd maar ik heb een terugkoppeling:
We hebben begrepen dat er verschillende redenen kunnen zijn waarom je deze foutmelding krijgt. Helaas kunnen we niet per klant nakijken wat de specifieke reden is, heel vervelend!

Mijn advies is om eens in de zoveel tijd de website van KPN Netwerk te checken om na te gaan wat de status is voor jouw postcode. Daarnaast ga ik intern navragen of dit niet anders kan: als we deze wekker aanbieden, moet je er natuurlijk wel gewoon gebruik van kunnen maken.

Excuses voor het feit dat het nu niet werkt, zoals het zou moeten werken!


Je krijgt sowieso bericht als ze gaan aanleggen. 

Hier zat er gewoon een brief in de brievenbus. Een half jaar later was het rond en aangesloten.

Overigens is een DSL van 100 Mb/s of bij bonding maximaal 200 Mb/s ook uitmuntend natuurlijk.


Het heeft even geduurd maar ik heb een terugkoppeling:
We hebben begrepen dat er verschillende redenen kunnen zijn waarom je deze foutmelding krijgt. Helaas kunnen we niet per klant nakijken wat de specifieke reden is, heel vervelend!

Mijn advies is om eens in de zoveel tijd de website van KPN Netwerk te checken om na te gaan wat de status is voor jouw postcode. Daarnaast ga ik intern navragen of dit niet anders kan: als we deze wekker aanbieden, moet je er natuurlijk wel gewoon gebruik van kunnen maken.

Excuses voor het feit dat het nu niet werkt, zoals het zou moeten werken!

@Shyrin_ Mijn ervaring is dat de ‘Oeps'-melding komt wanneer de Glasvezelwekker al eens eerder voor het betreffende adres is ingevuld. Het adres zit dan al in het systeem bij KPN. Wordt een ander adres ingevuld, dan werkt de wekker wel goed.

Piet.