Skip to main content
Dag,

Gisteravond heb ik via opties mijn internetpakket aangepast. Helaas heb ik dat verkeerd gedaan, had internet met glasvezel aan moeten vinken. Hierdoor is mijn internet/wifi verbinding stopgezet. Ik wil deze weer herstellen/pakket aanpassen. Dit lukt niet. Krijg de melding dat er een technische storing is. Volegen info KPN is er geen storing. Kunt u dit herstellen? Wat kan ik doen?

Alvast bedankt voor de reactie.
Goedemiddag @Hannywei. Welkom op het forum. Wat vervelend dat het wijzigen van het internet abonnement niet goed is gegaan. Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om deze wijziging te herstellen. Zou je daarvoor je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Dank voor je reactie. Inmiddels ben ik erg goed geholpen in de KPN Winkel en is het probleem opgelost. Dank aan medewerkers aldaar!
Goed om te lezen dat het probleem inmiddels al verholpen is. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer