Nog niet aangesloten na nieuw 2 jarig Internet abbonement.
Wacht sinds 30 sept (aansluit datum) Ticket naar backoffice is op 1 okt aangemaakt na klagen bij de Helpdesk.
Nog niet aangesloten na nieuw 2 jarig Internet abbonement.
Wacht sinds 30 sept (aansluit datum) Ticket naar backoffice is op 1 okt aangemaakt na klagen bij de Helpdesk.
Hallo
Afwachten maar. Duurt het te lang? Je kunt eventueel zelf weer bellen naar 0800-0402.
Inmiddels al gesproken. Bedankt voor jouw antwoord.
Ik wacht nog tot morgen dan zou ik graag willen opzeggen ivm niet thuis te kunnen werken voor bijna 5 dagen. Vindt het niet zo netjes dat KPN zo de klanten laat zitten. Geniet van goed internet via mobiel en dacht meteen 2 jaar bij KPN thuis internet erbij te nemen. Dat het zo uitpakte dat had ik niet gedacht. Na de 5de dag moet ik echt helaas de abbo bij KPN cancellen en weer verder te gaan bij Odido. Ze zijn op de hoogte en mag hun apparatuur en modem houden om daarna weer verder te gaan. Hopelijk doet KPN een wonder morgen. Laten we hopen. KPN opgeven vindt ik ook wel zonde natuurlijk.
Hoi
Zoals Noordzee al noemt kun je voor tussentijdse vragen het beste toch even met ons bellen. Mijn collega's daar kunnen altijd even meedenken.
Hi Thomas,
bedankt voor je reactie. Heb mijn bestelling van 2 jaar kunnen annuleren. Omdat ze niet wisten wat er precies mis was. Geadviseerd was om opnieuw dan aan te melden. Maar die risico neem ik niet. Want ik wacht nog steeds 8 dagen nu. Net Odido gesproken en ik kan bij hun weer een abonnement aanvragen.
alvast bedankt.
Inmiddels modem pakket terug gestuurd en ontvangen door KPN. EN de bestelling van 2 jaar internet geannuleerd door KPN (8Oktober). Erg jammer maar het is niet anders.
Odido heeft mijn account weer actief gemaakt en dat ging binnen 1 dag.
Erg jammer dat KPN zo lang een klant zonder enige bericht achterlaat. Van bestelling tot aansluiten GEEN communicatie.
Jammer want heb al KPN mobiel. Als er een goed bod komt volgend jaar dan probeer ik het vast wel weer om bij KPN te komen. Alvast bedankt voor jullie berichten hierop de forum.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.