Skip to main content

Een tijd terug ben ik wezen overstappen naar KPN glasvezel. in de mails en bestelling volgen staat er dat ik vanaf 15 November kon aansluiten. Nog geen sms gehad zoals in de mail stond. Ondertussen is het 10 dagen later en nog niks. Duurt dit altijd zo lang?
Heb nog wel m'n oude verbinding op het moment.

Moet de kabel nog aangelegd worden, en naar binnen gebracht worden?

Dat ging bij mij vrij snel, maar daarna. Ik heb nu op een paar weken na een jaar een glasvezel aansluiting in de meterkast. Tot op heden vandaag nog geen signaal. Wat je ook probeert je loopt tegen een muur van mis communicatie aan bij KPN netwerk.

Een tijd terug ben ik wezen overstappen naar KPN glasvezel. in de mails en bestelling volgen staat er dat ik vanaf 15 November kon aansluiten. Nog geen sms gehad zoals in de mail stond. Ondertussen is het 10 dagen later en nog niks. Duurt dit altijd zo lang?
Heb nog wel m'n oude verbinding op het moment.

 

 


Neen de kabel is al binnen. 


Hallo @Powerrave ,

Zover ik begrijp, is de glasvezelaansluiting bij jou naar binnen gebracht. De volgende stap is dan de aansluiting op het glasvezel door de provider KPN. Dit wordt geregeld door een monteur. Vind je het te lang duren? Bel dan zelf morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402 voor het maken van een afspraak. 
 

Ben je geïnteresseerd in hoe het hele traject werkt?:

 


Neen de kabel is al binnen. 

Kabel is dus wel naar binnen, en ik neem aan ook aangesloten. Dat heb ze bij mij in één keer gedaan, maar dan is het in mijn geval daarna (nu nog) lang wachten geweest. Ik wacht nu al bijna een jaar op signaal. KPN netwerk heeft de aansluiting in mijn geval nog niet opgeleverd. Ik heb begrepen dat er een kabelkruising was. Ook dat is al maanden geleden opgelost. Ik heb een kaart in de bus gehad met de storing opgelost. Nu nog steeds geen signaal. Ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn ervaring met KPN netwerk is een muur van mis communicatie. 


Neen de kabel is al binnen. 

Kabel is dus wel naar binnen, en ik neem aan ook aangesloten. Dat heb ze bij mij in één keer gedaan, maar dan is het in mijn geval daarna (nu nog) lang wachten geweest. Ik wacht nu al bijna een jaar op signaal. KPN netwerk heeft de aansluiting in mijn geval nog niet opgeleverd. Ik heb begrepen dat er een kabelkruising was. Ook dat is al maanden geleden opgelost. Ik heb een kaart in de bus gehad met de storing opgelost. Nu nog steeds geen signaal. Ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn ervaring met KPN netwerk is een muur van mis communicatie. 

Oh dat is wel vervelend. Zal maar hopen dat het bij mij beter gaat.