Skip to main content

Recentelijk een glasvezel abbonement afgesloten bij KPN, aansluitdatum was 15 december.
Helaas is het nu bijna 22:00 uur en staat het”Glas” lampje nog steeds uit, ook in de MijnKPN app staat bij “aansluitdatum” “je kunt aansluiten op glasvezel!” maar bij “Apparatuur aansluiten” staat het knopje “Start met aansluiten” nog steeds grijs en ik kan er niet op klikken.
Ik heb zowel de router als het glasvezel boxje meerdere keren opnieuw opgestart.
Moet hiervoor een monteur komen of word de aansluiting nog actief gezet?

Hallo @Huy Do ,

Werkt het nog steeds niet? Bel dan vandaag naar 0800-0402 en vraag om een monteur. 


@Noordzee 

Bedankt voor je reactie.

Ik heb vanochtend om 8:00 gebeld en word terug gebeld .... en nu is het 8:40 nog niks gehoord. 

 


OK, maar dan is de probleemoplossing in ieder geval in werking gezet. Het is nog vroeg, wellicht moet de betreffende medewerker nog beginnen met de werkdag…….


@Noordzee 

Thanks voor je info.👍

Ik moet dus even wachten. 


Hi @Huy Do, welkom op het forum. 

Wat naar dat je aansluiting niet werkt. Het lampje Glas geeft aan of er wel of geen verbinding actief is, ik verwacht dan ook dat er een monteur langs moet komen. 

Ben je inmiddels teruggebeld en is het gelukt om een monteur aan te sturen? 


@Alex_P 

Bedankt voor je reactie.

Nog helemaal niks van KPN gehoord. De status van mijn bestelling in mijn KPN is nog zoals het was.

Ik ben heel ontevreden met KPN tot nu toe.

Als ik het zo van te voren wist, dan blijf ik nog bij mijn vorige provider.

 


@Alex_P 

Ik heb KPN net gebeld.

Mijn aansluitdatum is nu op 22-12-2023, en een monteur komt tussen 13:00 en 15:00 bij mij thuis.

Maar ik heb geen bevestigingsmail over de monteur gekregen. Komt dit nog goed? 

 


Als ze jou dit verteld hebben bij 0800-0402, dan kun je daarvan uitgaan. 


@Alex_P 

Bevestigingsmail over de monteur ontvangen.😀


@Alex_P

Bevestigingsmail over de monteur ontvangen.😀

Top! Fijn om te lezen en bedankt voor de terugkoppeling hier.