Skip to main content
Beantwoord

Aansluiten glasvezel: kan ik eerder aansluiten?

• 2 augustus 2025
  • 6 reacties
  • 65 keer bekeken

Mijn KPN glasvezel gaat op maandag in. 
als ik de KPN apparatuur op zondagavond aansluit. Werkt alles dan maandag automatisch?

Beste antwoord door huistijger

Hoi ​@Theo4D 
Je kunt het proberen, maar ik denk dat je moet wachten, het kan in de loop van maandag wel komen.
Als het goed is krijg je een seintje als het aangesloten kan worden, eerder aansluiten heeft vaak geen zin.
Dus maandagochtend om 12:00 uur 's nachts heb je nog geen gegarandeerde aansluiting.

Bekijk origineel

6 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2750 reacties
  • 2 augustus 2025

Als het goed is wel. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14515 reacties
  • Antwoord
  • 2 augustus 2025

Hoi ​@Theo4D 
Je kunt het proberen, maar ik denk dat je moet wachten, het kan in de loop van maandag wel komen.
Als het goed is krijg je een seintje als het aangesloten kan worden, eerder aansluiten heeft vaak geen zin.
Dus maandagochtend om 12:00 uur 's nachts heb je nog geen gegarandeerde aansluiting.

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1112 reacties
  • 2 augustus 2025

Gewoon proberen. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7678 reacties
  • 5 augustus 2025
Theo4D schreef:

Mijn KPN glasvezel gaat op maandag in. 
als ik de KPN apparatuur op zondagavond aansluit. Werkt alles dan maandag automatisch?

Hoi ​@Theo4D! Welkom op de KPN Community! Is het aansluiten/activeren nog een beetje gelukt? Als we nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan weten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 5 augustus 2025

Alles werkt op en top. Gr. Theo

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7678 reacties
  • 7 augustus 2025

Ah fijn ​@Theo4D! Welkom bij KPN dan en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!

Reageer