Skip to main content

Ik heb mij ongeveer 2 maanden geleden aangemeld voor glasvezel.

Heb inmiddels 4 verschillende personen aan de lijn gehad met de vraag of ik nog glasvezel wilde.

Zou dit niet meer willen?????? Een na laatste KPN medewerker heeft mij naar de status gevraagd en toegezegd dat ik gebeld zou worden voor een schouw. Inderdaad iemand aan de lijn gehad en hiermee de afspraak gemaakt voor de schouw op 11 november. Niemand komen opdagen. Ik wil u nog een laatste kans geven anders stap ik over naar Odido die naar het zich laat aanzien wel klant gericht is. Ik baal een beetje dat ik jullie niet telefonisch kan bereiken gaat allemaal wat moeizaam en ambtelijk. Graag per omgaande reactie.  Hoor graag u kunt mij bellen op ***********

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Haal je telefoonnummer weg. Dat mag niet op het forum. 

De aanleg van glasvezel is gewoon een kwestie van afwachten. Als KPN zegt dat er glasvezel komt kan het nog jaren duren voordat het werkt.

Wat wel of niet mag bepaal ik zelf Graag eerst zaak oplossen voordat je gaat terecht wijzen a.u.b.

Per omgaande reactie? Veel succes dan maar!

Bedankt moderator voor het verwijderen van het mobiele telefoonnummer. 😚

Hi en welkom in onze community @vd Vossen. Wat rot dat het zo stroef verloopt met je glasvezelaansluiting. Ik snap dat je graag over wilt op glasvezel!

Wat wel of niet mag bepaal ik zelf Graag eerst zaak oplossen voordat je gaat terecht wijzen a.u.b.

Ik begrijp wel dat het bericht anders over kwam dan bedoeld. Wat Marlon bedoelt te zeggen, is dat ons forum openbaar is en zichtbaar voor alle bezoekers. Vandaar dat we vragen om geen persoonlijke gegevens openbaar in je berichten te plaatsen. Je kunt ze beter kwijt in je profiel, waar nodig. 

Voor wat je glasvezelaansluiting betreft. Wat is de status van je aansluiting op de website van Netwerk? Netwerk is de tak van KPN die zorgt voor de aanleg en het beheer van het glasvezelnetwerk. Zij helpen je met het maken van de aansluiting, zodat je daarna je abonnement over kunt zetten op glasvezel. 

Dit forum is van KPN als de provider. Wij zorgen voor het signaal op de verbinding. Als het vooral gaat om het je abonnement omzetten naar de glasvezelaansluiting, dan raad ik je aan om een terugbelafspraak te maken. Een collega van mij belt je dan terug wanneer het jou uit komt, om je daarmee verder te helpen.

Reageer