Skip to main content

21 mails van KPN, sinds juni 2020 2x een monteur geweest kon niets betekenen voor ons 1 x een afspraak gemaakt door KPN met Roemler tech een onderaannemer omdat die in de kruipruimte moesten 5 minuten voor tijd afgebeld met de redenen grote landelijke storing zouden later nog contact opnemen niet vermeld welk jaar , op 23 december 2020 mail van KPN verhuisbericht 5 januari wordt u afgesloten en 6 jan 2021 weer aangesloten wij gaan niet verhuizen direct gebeld en uitgelegd aan medewerker KPN komt allemaal goed u wordt niet afgesloten wat verbaasd ons op de vroege ochtend 5 januari 2021 geen telefoon geen internet en geen tv om 8 uur in de ochtend gebeld met medewerker KPN zou het gaan regelen en zou ons bellen dezelfde dag heeft mij niet gebeld 0m 16:30 uur gebeld met medewerkster KPN en vertelde op 7 januari in de ochtend wordt u weer aangesloten.

dit alles heeft te maken met het aansluiten op glasvezel.

 

Jorg Kramer directeur klantenservice geeft niet thuis (jammer)

 

Wat een gekkenhuis daar bij KPN 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag

 

Jeetje, wat een verhaal, @Harry K. Je mag van ons verwachten dat aansluiten op glasvezel zonder al deze obstakels geschied, maar bij jou is niets minder waar. Ik kijk graag wat ik in deze voor jou kan betekenen. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.  Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Inmiddels opgelost op 7 jan 2021 

Op de  telefoon na , daar kwamen wij achter op 13 jan 2021 is inmiddels ook opgelost 


Fijn dat het inmiddels is opgelost! Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten. We helpen je graag verder.