Skip to main content
Vraag

Aansluiten van internet ging heel moeizaam en sindsdien is het slecht

• May 5, 2025
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Sinds vorige maand hebben wij KPN internet en TV. De eerste monteur trok het trek draad kapot waardoor de internet kabel niet getrokken kon worden. Zijn trekveer was niet lang genoeg en de monteur ging weg met excuses en de meddling dat ik zelf de internet kabel maar moest trekken omdat ik anders geen gebruik kon maken van de kpn (had ik dat maar gedaan helaas) ik heb zelf een trekveer aangeschaft en heb geprobeerd met de kabel die de beste man had achtergelaten de kabel te trekken echter was de kabel veel te kort. De tweede monteur had een nieuwe kabel heeft deze met behulp van mijn trekveer weten te trekken heeft alles aangesloten (niet gecontroleerd of het werkte) en is weggegaan het modem bleek kapot te zijn dus wij hadden geen internet. De derde monteur heeft het modem vervangen waarop wij wel geteld 1 dag internet gehad hebben. Wederom telefonisch contact gehad en weer kwam er een monteur. Deze monteur heeft alles gecontroleerd en gaf aan dat buiten alle bedrading slecht is/was. Hij heeft dit doorgestuurd naar de buitendienst. De buitendienst is langs geweest en heeft geconstateerd dat er niks mis is met de leidingen maar weet ook niet wat het probleem is. Er is hierna weer een monteur geweest van de kpn de beste man kan niks vinden maar snapt ook niet waar het fout gaat. Ondertussen hebben wij nog steeds niet of nauwelijks internet. Je wordt als ondernemer binnen gehaald met dat alles mogelijk is er wordt direct gevraagd weet u zeker dat het kan dat het werkt etc. Geen probleem het kan allemaal. Ondertussen al ruim 20 uur thuis moeten zitten door de weeks omdat er een monteur langs kan komen tussen bepaalde tijden en nog steeds geen internet. De klachten al meerdere malen doorgegeven bij de kpn maar het zal ze allemaal een worst zijn want zij hebben het probleem niet. SLUIT GEEN KPN AF want de oplossing voor problemen hebben ze NIET!!! En fatsoenlijk reageren op klacht kunnen ze niet!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 5, 2025

Dat is wel een hele slechte start ​@Y vd veen. Op dit forum helpen klanten elkaar en kunnen we dus helaas niets voor je doen. Wel gaat er een moderater van kpn reageren. Vul je profiel helemaal in met adresgegevens etc. dan kunnen ze wellicht toch even meekijken en wellicht de boel vlot trekken. De wachttijd is een dag of twee. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dit klinkt inderdaad als een hele valse start zoals Joep al aangeeft. Om wat voor een verbinding gaat het dan? Betreft het glasvezel of een verbinding over koper? Loopt er nog een klacht of storingsmelding op dit moment?