Skip to main content

Bij Prijsvergelijken vond ik een leuk KPN vast internet abonnement met 6 maanden korting. Ik werd toen doorgestuurd naar de KPN website om het abonnement af te sluiten.

KPN kon mij niet helpen met overstappen dus heb ik handmatig de startdatum 2-7-2020 van mijn nieuwe KPN abonnement ingevoerd. Na ontvangst van het modem bleek daar een sticker op te zitten met aansluitdatum 8-6-2020. De enige manier om dit op te lossen volgens KPN is om het abonnement op te zeggen, het modem terug te sturen en het abonnement opnieuw aan te vragen. Helaas is de kortingsaktie van 6 maanden inmiddels niet meer bruikbaar.

Ik vind dit erg jammer, en dit zou KPN moeten verbeteren.

Is er echt geen andere oplossing KPN?

Hi @KPNFan2, welkom hier. Excuses voor de late reactie. Je wil dus later aangesloten worden dan wij communiceren, en dat zou alleen kunnen door te annuleren en opnieuw aan te vragen. Normaliter is dat niet nodig, maar wellicht zie ik iets over het hoofd. Ik kijk graag hoe deze specifieke vork in de steel zit. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik moet een KPN ID hebben om gegevens in te vullen en die heb ik helaas niet. Inmiddels heb ik het abonnement maar geannuleerd en voor een andere provider moeten kiezen omdat de aanbieding niet meer geldig was… Heel jammer dat het zo moest lopen.


Ik moet een KPN ID hebben om gegevens in te vullen en die heb ik helaas niet. Inmiddels heb ik het abonnement maar geannuleerd en voor een andere provider moeten kiezen omdat de aanbieding niet meer geldig was… Heel jammer dat het zo moest lopen.

Dat is spijtig om te lezen. Voelt onnodig, maar goed. Volledig eens dat het jammer is. Wellicht in de toekomst… Succes bij je nieuwe provider in ieder geval!


Ik heb met wel vier mensen aan de telefoon / chat gezeten bij KPN en ze konden de datum niet wijzigen. Het zou mooi zijn als daar alsnog onderzoek naar wordt gedaan.