Skip to main content
Beantwoord

aansluiting glasvezel

  • March 20, 2020
  • 9 reacties
  • 147 keer bekeken

Ik werd gevraagd of as maandaag tussen 8 en 10 uur het aansluiten aan glasvezel afsluitend geïnstalleerd kan worden.

 

Ik ben as maandag 8 tot 10 uur wel thuis.

 

Ik hoop hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijk groet

Silke Bertrang

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @SilkeBertrang welkom op het forum! Zoals @Nick83 noemt kun je hiervoor inderdaad het beste bij KPNNetwerkNL zijn. Op hun site staan de mogelijkheden om hen te bereiken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

  • March 20, 2020

Hoi @SilkeBertrang en @Alex_P 

Ik zou als ik jou was @SilkeBertrang 
Je privégegevens verwijderen en in je profiel zetten


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 20, 2020

Ik stelde maar een vraag met mijn naam en emailadres. Emailadres is zo gewisseld...ik ben niet eens klant van KPNmaar ze willen graag hun glasvezel installeren.


Forum|alt.badge.img+16
  • March 21, 2020

Ik stelde maar een vraag met mijn naam en emailadres. Emailadres is zo gewisseld...ik ben niet eens klant van KPNmaar ze willen graag hun glasvezel installeren.

@SilkeBertrang 
Wat bedoel met installeren? Als het is van KPN Netwerk NL (Oud Reggefiber) dien je zelf toestemming te geven via https://www.kpnnetwerk.nl/toestemming/. KPN de provider en KPN Netwerk NL zijn losse bedrijfstakken en communiceren niet direct met elkaar hierover. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 21, 2020

Ik stelde maar een vraag met mijn naam en emailadres. Emailadres is zo gewisseld...ik ben niet eens klant van KPNmaar ze willen graag hun glasvezel installeren.

@SilkeBertrang 
Wat bedoel met installeren? Als het is van KPN Netwerk NL (Oud Reggefiber) dien je zelf toestemming te geven via https://www.kpnnetwerk.nl/toestemming/. KPN de provider en KPN Netwerk NL zijn losse bedrijfstakken en communiceren niet direct met elkaar hierover. 

Met installeren bedoel ik de aansluiting binnenshuis. Het glasvezelkabel ligt nog open voor mijn huisdeur. Ik ben geen klant van kpn en ga straks verhuizen.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 21, 2020

Dan zult u dus bij KPN Netwerk NL moeten wezen.

Ik snap het niet helemaal. Als ze u wat vragen, per post / email / SMS, dan staat daar lijkt mij ook bij hoe u daar op kunt reageren. Waar u moet zijn om de afspraak te bevestigen. Toch? Lijkt me? Waarom dan hier een topic openen?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 21, 2020

Dan zult u dus bij KPN Netwerk NL moeten wezen.

Ik snap het niet helemaal. Als ze u wat vragen, per post / email / SMS, dan staat daar lijkt mij ook bij hoe u daar op kunt reageren. Waar u moet zijn om de afspraak te bevestigen. Toch? Lijkt me? Waarom dan hier een topic openen?

Ik kreeg maar een voicemail, en de email is niet duidelijk genoeg te horen.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 21, 2020

Ok :thumbsup: dat kan ook nog. Kunt u dat nummer niet gewoon terug bellen? Dat is vrij logisch, dat als iemand inspreekt op de voicemail, dat terugbellen mogenlijk is.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 21, 2020

Ok :thumbsup: dat kan ook nog. Kunt u dat nummer niet gewoon terug bellen? Dat is vrij logisch, dat als iemand inspreekt op de voicemail, dat terugbellen mogenlijk is.

Die bellen onbekend... en ik zei al tegen de ene dat ik "privë nr" niet opneem..en toch bellen ze op deze manier. Ook hebben ze mijn email.. en je denkt maar "schrijf dan een *** email"


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 25, 2020

Hoi @SilkeBertrang welkom op het forum! Zoals @Nick83 noemt kun je hiervoor inderdaad het beste bij KPNNetwerkNL zijn. Op hun site staan de mogelijkheden om hen te bereiken!