Skip to main content

Ik werd gevraagd of as maandaag tussen 8 en 10 uur het aansluiten aan glasvezel afsluitend geïnstalleerd kan worden.

 

Ik ben as maandag 8 tot 10 uur wel thuis.

 

Ik hoop hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijk groet

Silke Bertrang

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @SilkeBertrang en @Alex_P 

Ik zou als ik jou was @SilkeBertrang 
Je privégegevens verwijderen en in je profiel zetten


Ik stelde maar een vraag met mijn naam en emailadres. Emailadres is zo gewisseld...ik ben niet eens klant van KPNmaar ze willen graag hun glasvezel installeren.


Ik stelde maar een vraag met mijn naam en emailadres. Emailadres is zo gewisseld...ik ben niet eens klant van KPNmaar ze willen graag hun glasvezel installeren.

@SilkeBertrang 
Wat bedoel met installeren? Als het is van KPN Netwerk NL (Oud Reggefiber) dien je zelf toestemming te geven via https://www.kpnnetwerk.nl/toestemming/. KPN de provider en KPN Netwerk NL zijn losse bedrijfstakken en communiceren niet direct met elkaar hierover. 


Ik stelde maar een vraag met mijn naam en emailadres. Emailadres is zo gewisseld...ik ben niet eens klant van KPNmaar ze willen graag hun glasvezel installeren.

@SilkeBertrang 
Wat bedoel met installeren? Als het is van KPN Netwerk NL (Oud Reggefiber) dien je zelf toestemming te geven via https://www.kpnnetwerk.nl/toestemming/. KPN de provider en KPN Netwerk NL zijn losse bedrijfstakken en communiceren niet direct met elkaar hierover. 

Met installeren bedoel ik de aansluiting binnenshuis. Het glasvezelkabel ligt nog open voor mijn huisdeur. Ik ben geen klant van kpn en ga straks verhuizen.


Dan zult u dus bij KPN Netwerk NL moeten wezen.

Ik snap het niet helemaal. Als ze u wat vragen, per post / email / SMS, dan staat daar lijkt mij ook bij hoe u daar op kunt reageren. Waar u moet zijn om de afspraak te bevestigen. Toch? Lijkt me? Waarom dan hier een topic openen?


Dan zult u dus bij KPN Netwerk NL moeten wezen.

Ik snap het niet helemaal. Als ze u wat vragen, per post / email / SMS, dan staat daar lijkt mij ook bij hoe u daar op kunt reageren. Waar u moet zijn om de afspraak te bevestigen. Toch? Lijkt me? Waarom dan hier een topic openen?

Ik kreeg maar een voicemail, en de email is niet duidelijk genoeg te horen.


Ok :thumbsup: dat kan ook nog. Kunt u dat nummer niet gewoon terug bellen? Dat is vrij logisch, dat als iemand inspreekt op de voicemail, dat terugbellen mogenlijk is.


Ok :thumbsup: dat kan ook nog. Kunt u dat nummer niet gewoon terug bellen? Dat is vrij logisch, dat als iemand inspreekt op de voicemail, dat terugbellen mogenlijk is.

Die bellen onbekend... en ik zei al tegen de ene dat ik "privë nr" niet opneem..en toch bellen ze op deze manier. Ook hebben ze mijn email.. en je denkt maar "schrijf dan een *** email"


Hoi @SilkeBertrang welkom op het forum! Zoals @Nick83 noemt kun je hiervoor inderdaad het beste bij KPNNetwerkNL zijn. Op hun site staan de mogelijkheden om hen te bereiken!