Skip to main content

Wacht inmiddels al anderhalve maand op aansluiting glasvezel. Zijn niet zozeer problemen met de aansluiting zelf, maar het lukt gewoon überhaupt al niet om een monteur langs te laten komen om aan te sluiten. Het tijdelijke noodpakket werkt ook maar half, dus wij zijn er inmiddels wel klaar mee.

Meermaals contact over gehad met de klantenservice, maar zij hebben geen antwoorden, lijken enkel als first line of defense te acteren en verder niets te kunnen betekenen. Krijg als advies om nog maar even af te wachten, ja wat denk je zelf KPN. Kunnen ook niet doorverbinden met een leidinggevende en als ze je zogenaamd door willen verbinden met de backoffice wordt er gewoon opgehangen. 

Ik zie graag op zeer korte termijn een oplossing van KPN, anders ga ik over naar ODIDO, is nog goedkoper ook zag ik. 

Goedemorgen @PHarlaar en welkom hier op ons forum!

ik snap heel goed dat je graag wilt weten waar je aan toe bent en wanneer je wordt aangesloten. Ik krijg de indruk dat je nog aan het wachten bent op een monteur van KPN Netwerk. KPN Netwerk is verantwoordelijk voor de aanleg van glasvezel en je hebt hier via het forum contact met de provider KPN. Als het inderdaad wachten is op KPN Netwerk, dan weet ik niet of ik je kan zeggen wanneer de monteur komt. Ik wil natuurlijk wel graag voor je kijken wat ik wel kan zien. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en zou je een seintje kunnen geven zodra je dit hebt gedaan?