Skip to main content

Goedemiddag,

 

Hier in Apeldoorn is men druk bezig om glasvezel kabels aan te leggen…

Nu heb ik of kan ik de brief over de aansluiting van de glasvezel kabel op de woning nergens vinden.

Is het mogelijk om mij privé hierover te berichten en mij eventueel het 6 cijferige code hiervan te versturen zodat wij nog gratis de aansluiting kunnen regelen?

 

Grt. Fam. Drenth

Goedemiddag, u bent hier bij kpn de provider. U kunt het beter proberen bij kpn netwerk. Kijk even op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens.


Hoi @Aaldrik123, welkom hier op ons forum! Ik kan me voorstellen dat je ook graag aangesloten wilt worden op glasvezel :slight_smile:

Ik zie dat Joep je al in de goede richting gewezen heeft. KPN Netwerk NL gaat over het glasvezelnetwerk en zorgt voor de aanleg van glasvezel en de aansluiting. Je kan op hun website meer informatie vinden over wat je kunt doen als je de brief niet meer hebt of niet ontvangen hebt. Ik heb er even voor je naar gekeken. Als je geen brief hebt, dan kan je langs een van hun informatiepunten gaan, en helpen ze je daar verder.

We horen graag of het is gelukt, laat het ook gerust weten als je andere vragen hebt.