Skip to main content

Op 20 september jl. glasvezel aansluiting naar binnen gebracht maar er was volgens monteur waarschijnlijk een breuk in de kabel.

Na een keer bellen bleek er geen ticket voor reparatie aangemaakt te zijn maar dat zou alsnog gebeuren.

Netwerk gebeld, 8 oktober zou een monteur het probleem op komen lossen.

Geen monteur gezien maar data lampje was ineens groen dus dankbaar koper afgekoppeld,

Op 14 oktober "Mijn KPN” gaf aan dat ik in mijn abonnement niets kon veranderen omdat nog een bestelling open stond. (Waarschijnlijk glasvezel aansluiting denk ik??) . KPN gebeld .. waarschijnlijk een bug in het systeem. Zou opgelost worden maar wat blijkt de oplossing is : Bestelling annuleren en glasvezel uitzetten.  

En het duurt nog zeker 4 weken voordat het weer aangesloten wordt.

Het is dat ik alles van KPN heb maar zeker 1 1/2 jaar geleden had  ik via dutch fiber een werkende glasvezel aansluiting kunnen hebben.

Om moedeloos van te worden.

Cees Kooi

PS mijn dochter ging over van Ziggo naar KPN binnen no-time alles geregeld. Vaste klanten hebben een lagere prioriteit denk ik.

Vaste klanten die gewoon een werkende verbinding over koper hebben, die zullen inderdaad misschien een lagere prioriteit hebben. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. 

Je verbinding over koper werkt toch nog gewoon? 

Jawel dat werkt wel weer nadat ik een meer dan een uur met KPN aan de lijn was want internet werkte niet meer via koper.

Maar glasvezel was al aangesloten en we hadden al een week gebruik gemaakt van de snellere verbinding.

En de bestelling wordt geannuleerd al met al een beetje vreemd.

Maar om het weer uit te zetten en zeggen dat we weer overgezet worden op glasvezel  over `4 weken.

Daar snap ik niks van.

Hoi @Cees K. Ik kan mij voorstellen dat je graag zo snel mogelijk gebruik wil maken van en glasvezelverbinding. Jammer dat je hier nu langer op moet wachten. Helaas kan wij dit niet voor je versnellen via deze weg. Ik hoop dat je snel wordt overgezet op glasvezel, zodat je kunt genieten van een stabiele en snelle verbinding. In het topic hieronder lees je meer over de aanleg van glasvezel.

Is toch een beetje sneller gegaan dan verwacht. 18 oktober kwam een monteur langs die de verbinding weer geactiveerd heeft. De bedoeling was om pas in december de aansluiting te activeren.

Dat is goed nieuws! 😊

Reageer