Skip to main content

Hallo KPN,

Vanaf begin mei probeer ik internet te krijgen in mijn woning bij KPN. Elke keer dat er een datum belooft wordt, wordt deze niet nagekomen en dit is enorm frustrerend aangezien internet noodzakelijk is voor mijn werk.

Door KPN wordt er gewezen naar onder aannemers die hun afspraken niet na komen en deze wijzen zelf op hun beurt terug naar KPN. Ik wacht nu inmiddels al 3 maanden op thuis internet en het einde is nog niet in zicht. 

Zowel de FTU box als de NT box zijn geïnstalleerd, maar we zijn nog steeds niet ingepatched door KPN netwerk. Ik heb tevens nog geen modem of apparatuur ontvangen, dus de order status lijkt ook nog in een vroeg stadia te zijn. 

Doe ik er beter aan om naar de concurrent over te stappen of is KPN in staat om de geadverteerde diensten te leveren?

Mvg,

Danny

 

Hallo @DannyAb via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer de status van je aansluiting zien.

Als daar staat dat je een aansluiting hebt en een provider kunt kiezen, kun je KPN, de provider, bellen via 0800 0402 en verzoeken om de aansluiting af te ronden en in werking te stellen.

 


Hallo @JanD,

Bedankt voor je reactie! Via de postcode check op deze link wordt aangegeven dat glasvezel beschikbaar is op de woning.

Ik heb echter de afgelopen maand nu wekelijks contact gehad met 0800 0402, maar helaas kom ik daar niet mee verder.

Mvg, 

Danny


Hallo @DannyAb geef dan in het privedeel van je profiel je NAW gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN dan komt een moderator er binnenkort op terug.


Goedemorgen @DannyAb en welkom hier op ons forum :)

Dat schiet natuurlijk niet op zo dus goed dat je aan de bel trekt. 

 

Hallo @DannyAb geef dan in het privedeel van je profiel je NAW gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Indien nog nodig, kijk ik ook graag even met je mee als je je forumprofiel even in wilt vullen en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan!