Skip to main content

Ik heb geen telefoon aansluiting dus kan men kpn pakket niet zelf aansluiten .. dus er moet een aansluiting gemaakt worden ? Ma hoe gaat dat en wat zijn daar van de kosten .. heb een abonnement  van kpn 

Is is geen aansluitpunt in de meterkast te vinden? Ook niet in de hal of woonkamer? 


Nee heb alles afgezocht ik meende als ik er 1 had .. dus van ziggo na kpn gegaan maar helaas kan nergens aansluiting vinden alleen die van ziggo


Er staat ook geen kast voor ofzo? Woont u in een rijtjes huis? Kunt u misschien aan de buren vragen waar die bij hun zit?


Heb oude eigenaar al gevraagd de kabel ligt ergens in de oprit 🤦🏻.. dus moet maar een monteur bij komen 


Hi @Jvdw93, welkom hier. 

Als ik het goed begrijp is het je wel gelukt om op dat adres een KPN abonnement af te sluiten, dat betekent dat er in ieder geval een verbinding actief is. Heb ik dit goed begrepen?

Een monteur kan je aansluitpunt in orde maken, de vraag is of de kabel al in de woning is of nog buiten de woning. In dat laatste geval kunnen er kosten in rekening worden gebracht. Je krijgt hiervan een vrijblijvende offerte. De eerste stap is in ieder geval om een monteur in te plannen via de link in je bevestigingsmail. Lukt dit?