Skip to main content
Beantwoord

Aansluiting niet bekend in de systemen

  • March 3, 2020
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

celik78
Nieuwkomer

Hallo wie wilt mij helpen

ik ontvang (aansluiting niet bekend in de systemen) melding.  Ik heb een v10 modem waar alle lampjes groen branden. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

Beste antwoord door celik78

@Erik_ ik wacht op monteur, bedankt voor je reactie 

fijne dag verder

met vriendelijke groeten

Ismail

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi @celik78,  welkom op het forum. Ik heb even een eigen topic voor je bericht aangemaakt. In het andere topic betrof het namelijk iemand die klant was bij Oxxio. Waardoor wij niets konden doen. Maar jij hebt je gegevens al ingevuld (bedankt!) en daarmee zie ik dat jij wel klant bent bij ons. En zie ik ook dat er morgen een monteur langskomt. Ik ga ervan uit dat die het probleem ook weet te verhelpen :)


celik78
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • March 5, 2020

@Erik_ ik wacht op monteur, bedankt voor je reactie 

fijne dag verder

met vriendelijke groeten

Ismail