Skip to main content

Beste

Ā 

ik had een afspraak voor aansluiting op 19 december niet gebeurt toen afspraak met monteur op 22 december met tal van beloften dat ik zowiezo aangesloten zou zijn voor kerst dit dat.. monteur probeerde alles op alles te zetten dat wij aangesloten zouden worden kpn netwerk werkte niet mee, vandaag 29 december weer een belofte van kpn netwerk dat zij mij zouden bellen om half 6 voor een afspraak ook dit is weer niet na gekomen, zij zouden vandaag of morgen komen aansluiten. Maar om half 6 kan je ook niet meer bellen want dan zijn ze gesloten. Ik heb duizenden beloften gehad op 10 dagen tijd en geen een is er gebeurt.

Ā 

krijg je een noodpakket, tv satalit werkt niet deze moet je eigenlijk buiten plaatsen wil je tv hebben maar dat kan/ mag niet, internet kastje valt regelmatig weg wij hebben meer geen wifi als wel wifi, alles draait nu op onze abonnementen.Ā 
Ā 

begin er nu echt klaar mee te raken vandaar deze laatste optie.

wat er moet gebeuren is 10 minuten werk enkel de kruiskabel moet in het kastje eind van de straat erin gedaan worden ( zoals monteur hier zij)Ā 

Ā 

Ā 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Welkom op het forum,Ā @Sab_Ā .Ā  Jammer te horen dat het niet vloeiend verloopt met je aansluiting. GaatĀ het in dit geval om het afmaken van de fysieke aanleg van de glasvezel?Ā Of gaat het om de afspraak voor het installeren en activeren van je abonnement?

In het eerste geval kan ik helaas niets voor je betekenen. Die afspraak is namelijk met KPN Netwerk. Zij doen de aanleg van het glasvezelnetwerk. Dit staat verder los van KPN de provider. Voor navraag hieroverĀ kun je dan ook het besteĀ contact opnemen met KPN Netwerk. Je kunt dan ook met hen een nieuwe afspraak maken.

In het tweede geval ben je hier wel aan het juiste adres. Ik kan voor je nakijken wat er aan de hand is. Daar heb ik dan alleen wel je gegevens voor nodig. Vul in dit geval dan ook jeĀ forumprofielĀ in, en reageer hier weer als je dit gedaan hebt.