Skip to main content

Er is vorig jaar oktober al een aanvraag gedaan bij mijn aansluitingen voor oa glasvezel.

Ik heb een bevestiging van KPN gehad dat ze komen aansluiten. Ik heb ook ordernr van mijn aansluitingen. 

MAAR na maanden bellen met kpn kennen ze tot nu toe nog steeds het huisnummer niet.

Wat tot gevolg heeft dat ik niet aangesloten wordt. Ben een onbekende.

Al diverse telefoonnummers gebeld van KPN maar ze kunnen me niet helpen omdat het huisnummer niet in hun systeem staat terwijl ik wel een brief heb gehad van KPN dat ze komen aansluiten.

Lijkt wel dat ik tussen wal en schip val. 

Wie herkent dit en wat te doen?

 

Wat zegt de site van kpnnetwerk over de status? Kijk op kpnnetwerk.nl en vul postcode en huisnummer in. Ik ben benieuwd..


Die zegt niks omdat mijn huisnummer niet bekend is. Terwijl ik een brief heb van Kpn aansluitingen van 2 nov heb dat ze me aansluiten


Ik ga proberen wat hulp voor je te krijgen. Vul je profiel helemaal in met het betreffende adres.@Ward_ kan en wil jij te hulp schieten?


Hoi @Joep1965 ik heb de gegevens ingevuld. Hoop dat je iets kan betekenen voor ons.


Hi @Hans Ploeg, welkom hier. 

Ik denk graag mee.

Als ik je gegevens invoer op de website van KPN Netwerk zie ik dat er een onderzoek kan worden gestart, zie hieronder. Heb je die stappen gevolgd? 

 


Dit is in het begin al gebeurt. Er ligt hier glasvezel in de straat. Kpn netwerk hoeft het alleen vanaf de straat naar de woning te brengen. Kpn netwerk bevestigd ook dat ze de woning aansluiten. Alleen binnen verschillende afdelingen binnen kpn gaat het niet goed


Dit is in het begin al gebeurt. Er ligt hier glasvezel in de straat. Kpn netwerk hoeft het alleen vanaf de straat naar de woning te brengen. Kpn netwerk bevestigd ook dat ze de woning aansluiten. Alleen binnen verschillende afdelingen binnen kpn gaat het niet goed

Dan moet ik je toch vragen om contact op te nemen met KPN Netwerk, wij kunnen als provider hier niets in betekenen. Klik op de link en scrol naar beneden  om de mogelijkheden te zien. 

 

 


Dat is ook al gebeurd. Kpn netwerk kan ook niks zolang er geen adres in het systeem staat. 

Dit is het bekende van het kastje naar de muur. 

Afdeling KPN communiceren niet met elkaar. 

We gaan het wel zien wanneer ik aangesloten wordt.

Loopt nu ook iets via klacht.nl. Hopelijk dat dit wat op gaat leveren. 

 


Dat is ook al gebeurd. Kpn netwerk kan ook niks zolang er geen adres in het systeem staat. 

Dit is het bekende van het kastje naar de muur. 

Afdeling KPN communiceren niet met elkaar. 

We gaan het wel zien wanneer ik aangesloten wordt.

Loopt nu ook iets via klacht.nl. Hopelijk dat dit wat op gaat leveren. 

 

Ik maak hier werk van, zodra ik iets hoor laat ik het hier weten. 


Hi Hans, ik ben benieuwd hoe dit inmiddels is afgelopen. Ben je al aangesloten? Of moet er alsnog een haalbaarheidsonderzoek komen? 


Reageer