Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

1,5 week geleden hebben mijn vriend en ik bij KPN een abonnement afgesloten voor internet en TV voor in ons nieuwe appartement. Wij zouden het pakket donderdag 28-11 thuis ontvangen en een monteur zou dit voor ons aansluiten. Vanmorgen stond de bestelstatus nog steeds op niet verwerkt, dus wij hebben contact gezocht met de klantenservice. Omdat het appartementencomplex waarin wij nu wonen nieuwbouw is, was het adres bij jullie nog niet bekend. We werden continu van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk kregen wij te horen dat we binnen 8 werkdagen bericht krijgen van de planning department voor het maken van een afspraak met een technisch monteur. Vervolgens komt de technisch monteur dan kijken, de situatie beoordelen en hopelijk kan dan uiteindelijk de internet en TV aangesloten worden. Hier gaat echter nog weken overheen en wij zitten nu zonder internet en TV. TV is dan het probleem nog niet, maar internet wel. We hebben internet nodig in verband met schoolwerkzaamheden en werk. De manier waarop wij werden aangesproken aan de telefoon vind ik ook niet netjes en daarbuiten was de service erg slecht. Er werd op geen enkele manier meegedacht aan een oplossing. Op de vraag of we een noodpakket of dat er een tijdelijke oplossing geboden kon werd stellig ‘’nee’’ gereageerd. Als nieuwe klant bij KPN hebben jullie dus niet echt een goede indruk achter gelaten. 

 

Daarnaast is het zo dat er in het appartementencomplex 6 appartementen zijn en bij 3 appartementen is KPN al gewoon aangesloten, dus wij snappen ook niet waarom het bij ons appartement allemaal zo lang moet duren.

 

Via deze weg nogmaals de vraag of onze aanvraag met spoed behandeld kan worden en of dat wij met spoed een noodpakket kunnen krijgen.

 

Alvast bedankt.

 

Groet,

 

Kimberley

Goedenavond @KimKes, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Allereerst, mijn excuses voor de niet al te beste communicatie.  Soms is het lastig om met meerdere partijen ergens naar toe te werken, dit veroorzaakt soms ruis. Zo ook in dit geval.. 1,5 week later aansluiten is volgens mij ook wat te optimistisch, vaak hebben we (al helemaal bij nieuwbouw) wel iets langer nodig om alles gereed te maken. 

Om hier iets over te kunnen zeggen en te kijken wat er mogelijk is heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan help ik je zo snel mogelijk verder!


Bedankt voor uw snelle reactie, ik heb mijn Forum profiel aangevuld met bovenstaand genoemde informatie. 


Is er al nieuws? Niks meer gehoord...


@KimKes dit keer heb ik een verlate reactie, mijn excuses hiervoor! Omdat het een gedeeld IS/RA punt is én de toevoeging nog niet bij ons bekend was, moet er laswerk verricht worden.

Daarnaast staat er in de orderbevestiging het volgende:

Er is extra onderzoek nodig om uw verbinding te realiseren. Als de leverdatum door het onderzoek wijzigt, wordt u
hierover geïnformeerd. U hoeft niet zelf contact op te nemen, wij nemen contact met u op als het nodig is.

Dit is uiteindelijk ook gebeurt, maar hiervoor kan ik geen noodpakket aanvragen. Zoals het nu lijkt wordt er voor 10 december opnieuw naar gekeken en zal je zo snel mogelijk een leverdatum krijgen. Deze staat op het moment op 24 december (ongeveer 1 maand na aanvraag), maar kan nog veranderen. Het is afhankelijk van wanneer het laswerk gedaan kan worden.


Reageer