Skip to main content

Sinds een update van de Experiabox kan ik niet meer op onder meer de ABN Amro App inloggen. Zodra ik de wifi uitzet en op 5g werk lijkt alles wel te werken. Wat kan er aan de hand zijn?

Sinds een update van de Experiabox kan ik niet meer op onder meer de ABN Amro App inloggen. Zodra ik de wifi uitzet en op 5g werk lijkt alles wel te werken. Wat kan er aan de hand zijn?

De app trekt het Cat 8 netwerk van KPN niet. Ergens zit de fout.

1. Ga naar 'Instellingen' op je apparaat. Bij Samsung smartphones doe je dit door met je vinger van bovenaf in je beeldscherm naar beneden te swipen. ...
  2. Ga naar 'Apps'.
  3. Selecteer de app waarvan je de cache wilt legen.
  4. Navigeer naar 'Opslag'.
  5. Kies de optie 'Cache legen'

Bedankt, Paul. Lijkt te werken op het moment dat ik men telefoon samsung opnieuw opstart. Even later doen de Buienradar, Spotify en ABN het weer niet

Dien ik de cache van heel men telefoon te legen ipv per app of iets?

Het kan aan de IPV6 liggen. Als het goed is, kan je deze uitzetten in je modem.
Als dit is gedaan kan je de cache nogmaals leggen voor de zekerheid.
http://192.168.2.254/ om in te loggen in je modem.

Het kan aan de IPV6 liggen.

Het is inderdaad een bekend issue dat de nieuwe KPN firmware problemen lijkt te hebben met IPv6.

Ook op de V12 speelde (speelt?) dit issue.

Ik verwacht dat KPN snel met een fix hiervoor zal komen, hopelijk al in de eerstvolgende update van de KPN firmware.

Iemand een idee wanneer de fix is verwacht? Alles stond al zoals Paul aangegeven heeft op de router ingesteld. Alleen opnieuw opstarten van men mobiel werkt heel kort of wifi uitzetten. Ik en men vrouw hebben bij heel veel apps hier last van en oplossingen werken niet.

Staat IPv6 bij "Internetverbinding" echt uit?

Dus zoals op het onderstaande plaatje met het bolletje links en een grijs schakelaartje.

Tot de fix er is, inderdaad IPV6 daadwerkelijk uitzetten in de webinterface van het modem. 

Eens werkt nu goed 🙈

Reageer