Skip to main content

Mijn moeder heeft een ‘oud’ Telfort Thuis abbonnement en mobiel abbonnement.

Ik woon momenteel bij haar in en nu hebben we een upgrade van het abbonnement nodig.

hogere snelheid-extra tv ontvangen-pluspakket.

Ik kan het TFT abbonnement verlengen en upgraden dan gaan we 73.62 euro betalen..

Ik kan het overlaten zetten naar een Hussel abbonnement dan gaan we 76.48 euro betalen….

*

ik ging er vanuit, als we van TFT naar Hussel zouden overstappen, dat we de aktiekorting zouden krijgen van 6 maanden korting of 2 super WIFI's maar dit blijkt niet zo te zijn…

*

Als ik haar abonnement opzeg, en ik sluit op mijn naam een nieuw Husselabbonnement af (we betalen dan wel 25 euro admikosten) Hebben we dan wel ‘recht’ op de aktie?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

 

Hallo @niekie8 een TFT-klant wordt niet als nieuwe klant beschouwd, dus geen cadeautjes.

Je kunt in MijnKPN onder producten/thuis wel zien wat er mogelijk is aan abonnementen.

 


Als ik haar abonnement opzeg, en ik sluit op mijn naam een nieuw Husselabbonnement af (we betalen dan wel 25 euro admikosten) Hebben we dan wel ‘recht’ op de aktie?


Als ik haar abonnement opzeg, en ik sluit op mijn naam een nieuw Husselabbonnement af (we betalen dan wel 25 euro admikosten) Hebben we dan wel ‘recht’ op de aktie?

Hallo @niekie8 , dat zou je aan KPN moeten vragen, aangezien het om hetzelfde huisadres gaat waag ik het daaraan te twijfelen.

 


Hi @niekie8 ,
Goed dat je deze vraagt stelt. Bij een nieuw abonnement word je gezien als nieuwe klant. Een overstap van TFT thuis naar KPN wordt je niet gezien als nieuwe klant. 
Om in aanmerking te komen voor korting of andere acties is een voorwaarde dat er een nieuw contact aangegaan wordt. 
Om te kijken wat er mogelijk is wil ik graag je gegevens er bij zoeken. Wil je daarom je profiel aanvullen?