Skip to main content

KPN team, ik wil een nieuw telefoon abbonement afsluiten. Na het maken van keuze voor bundel + telefoon word er gevraagd naar een bestaand telefoonnummer en het toevoegen van identificatie papieren.

Wat moet ik doen als ik niet over een Nederlands telefoonnummer beschik en ik geen Nederlands paspoort heb?

 

Bedankt alvast voor de hulp.

 

*Admin: eigen topic aangemaakt.

Hi Jorrit. 

Je zult in ieder geval een nieuw nummer krijgen dan, een buitenlands nummer kunnen wij niet overnemen. Welk paspoort heb je wel? Met de volgende documenten kun je bij ons een abonnement afsluiten. 

  • EU paspoort uitgegeven in Nederland
  • EU paspoort uitgegeven in een ander EU land*
  • Nederlands rijbewijs ( Let op: Uitzondering hierop is een rijbewijs met uitgifte woonplaats RDW en/of code op de achterkant van het rijbewijs met 70)*
  • Nederlands identiteitsbewijs
  • Verblijfsvergunning*
  • Diplomatiek paspoort*
  • Verblijfsvergunning W*

Met de laatste 3 kun je dit alleen in een winkel bestellen. Personen zonder Nederlands identiteitsbewijs hebben ook een BRP (basis registratie personen) nodig. Dit is aan te vragen bij de eigen Gemeente.


Oke, bedankt Erik. Betreft EU paspoort uitgegeven in een ander EU land, dus ik ga het wel in de winkel proberen of via een andere aanbieder aangezien alleen KPN deze voorwaarde stelt bij online bestellen.

Het betreft overigens een extra abbonement voor mijn partner. Wat zijn de mogelijkheden om mijn bestaande pakket uit te breiden met een extra abbonement? Voorwaarde is dat het mogelijk moet zijn om de tenaamstelling uit te breiden (m.a.w. mijn partners naam op de factuur, i.p.v. mijn naam).

 

Dank opnieuw voor een reactie!


Misschien is het makkelijker om alles op je partners naam te zetten, als die wel aan de voorwaarden voldoet?


Dat is niet mogelijk, het abonnement op je naam bestellen maar de factuurnaam aanpassen. Dat zijn altijd de gegevens van de contractant.


En die partner kan die niet zowel contractant als op het daarvoor geldende factuur adres een extra abonnement afnemen dan?