Skip to main content

Deze actie loopt van 30 augustus t/m 19 september 2021. Op 31 augustus 2021 is bij ons door een monteur KPN (internet + TV) geïnstalleerd en dus met ingang van die datum ben ik dus klant. Heb ik dan ook geen recht op dit welkom cadeau ?

Met vriendelijke groet, Frans

Dat denk ik niet. Het gaat bij zulk soort acties om de dag waarop je het abonnement aanvraagt. Niet om de dag waarop het aangesloten word. U heeft bij aanvragen voor iets anders gekozen. Korting bijvoorbeeld, of SuperWiFi's. U kon toen helemaal nog niet kiezen voor die Surface, want de actie liep toen nog niet.


Dan ben ik er heel bekaaid afgekomen met 6 mnd korting van €12,50 en een gratis sportzender

in relatie tot de Microsoft Surface Go 2 t.w.v. € 459.

 


Hi @Scheepie1960,

Elke actie heeft een begintijd en een eindtijd en iedereen die daarvoor of daarna een bestelling plaatst, valt helaas buiten de boot. Je hebt bij het plaatsen van jouw bestelling gebruik gemaakt van een andere actie waar je op dat moment wel blij mee was en ik snap dat het jammer is dat je even later een andere actie tegenkomt waar je meer belang bij hebt. Er zullen echter ook mensen zijn die graag met je willen ruilen omdat ze liever een sportzender hebben dan een apparaat waar ze toch geen gebruik van maken :wink: