Skip to main content

ik probeer al de hele daar contact te krijgen en niemand lijkt me serieus te nemen ..
morgen zou mn aansluiting overgaan van ziggo naar kpn en toen ik vanmiddag alles had uitgepakt en wilde kijken hoe ik alles morgen zou gaan aansluiten bleek er niet eens een KPN aansluiten te zijn in dit huis ..
waarom neemt KPN mij als klant terwijl ze weten dat hier nooit een aansluiting is geweest ?
ik woon hier 31 jaar en vanaf het begin was het UPC wat daarna overging op ziggo .
KPN blijft dus in grote gebreken waardoor ik morgen dus zonder internet en tv zit .
ik ga niet betalen voor een dienst die ik niet krijg !! en ziggo zegt nu niks meer te kunnen doen omdat ik gekozen heb voor een overstapservice ..
nogmaals IK ANNULEER ALLES !!! los het op en kom niet aanzetten met o800 0402 want die heb il al gebeld en werd als oudvuil behandeld .
ik kan en ga geen 2 abonnementen betalen 

klantnummer is ******

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Als het goed is heeft U  een DSL oftewel een ISRA aansluiting  in uw woning 


Wat vervelend. In een huis van 31 jaar of ouder zal zeker ook een klassieke PTT telefoonaansluiting zitten. Want je zal toen toch ook wel telefoon gehad hebben. Mobiel bestond nog niet en via de kabelaar was het toen alleen nog televisie. En analoog ook.

Zo ziet een aansluiting eruit. Een van deze kan het zijn.

KPN geeft geen abonnement als er geen aansluitpunt geregistreerd is. Dat zal er dus zijn. Hopelijk niet ooit weg gestuukt.

Bij overstap service geeft KPN een seintje aan Ziggo zodra er een werkende kpn aansluiting is. Zolang het niet aangesloten is zou Ziggo dus door moeten gaan, omdat dat seintje niet komt.

Echter zal na enige tijd wel afsluiting volgen.


Hoi @FRANS KOOPS . Zo te zien is je abonnement vandaag geannuleerd. Dus er zullen geen kosten van onze kant komen.

Vaak zit er trouwens wel een is/ra maar het kan heel goed dat een vorige bewoner die verwijderd of verborgen heeft.  Mocht je toch ooit weer aan KPN denken, kun je hiervoor gratis een monteur laten komen. Die weten het vaak wel te lokaliseren. 


wat loop je nou uit je nek te lullen !!
toen ik daar kwam wonen had nog niemand internet dus jij zegt dat IK alles verwijderd of verborgen heb ??
KPN wist dat daar nooit een aansluiting is geweest !!!
heb vandaag ruim een uur aan de telefoon gezten met iemand die het ook niet snapte .

het zou mij tussen de 300 en 600 euro gaan kosten om een aansluiting in huis te krijgen 

wat nou PLUG AND PLAY 

nooit geen KPN meer !!


Ik geef je algemene informatie en ik zeg helemaal niks over jou. En je toon is nogal aanvallend en daar ben ik niet van gediend. Dit topic gaat op slot en ik wens veel succes bij een andere provider!