Skip to main content

Hi, 

Nieuwe klant vanaf Odido, heb internet afgenomen. Per morgen. Nu weet ik dat het inderdaad al morgen is, maar ik zit met een gebroken been thuis en moet heel nodig zaken voor het werk regelen. 

Als het goed is, liep de Odido lijn over de KPN lijn, dus ik vroeg mij, met alle nederigheid, af of iemand mijn lijn wil activeren? Alles staat reeds aangesloten. 

p.s. Mijn profiel is aangevuld. 

Hallo @KoenC , als je per direct geholpen wil worden, kan je beter de helpdesk bellen op 0800-0402.

Maar, even uit nieuwsgierigheid: welke zaken kan je wel via KPN-internet regelen maar niet via je Odido-verbinding? Ik neem toch aan dat je nog steeds internet van Odido hebt, tot het moment dat de lijn wordt omgezet?

Hi Arjan, 

Breek me de bek niet open… Odido’s netwerk is zo extreem slecht. De hele buurt heeft er last van. S’ avonds geen internet. Bedankt, ik ga even bellen!

Hi @KoenC,

Ik zie dat @XS4-Arjan je al in de juiste richting gestuurd heeft, en hoop dat je telefonisch nog iets voor elkaar hebt weten te krijgen wat betreft een vroegere levering!

Wat enorm balen dat je met een gebroken been zit 😬 Hopelijk herstelt het snel en goed en hou je er weinig tot geen klachten aan over!

Reageer